Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 68
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Ik vind het een erg mooi project. Gaaf dat je een standaard gitaar flink onder handen durft te nemen naar je eigen wensen. Over smaak valt niet te twisten maar alleen al het niveau dat afgeleverd wordt ziet er geweldig uit!
    Groot gelijk dat je de input heb verplaatst! Ik snap nog steeds niet dat moderne gitaren daar hun input plaatsen.

    Supergave make-over!

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Ik vind 'm ook mooi.

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik vind die body met hardware er echt vet uit zien, zelfs al ben ik qua gitaren behoorlijk conservatief. Altijd leuk trouwens om met betrokken bedrijven te werken, die het fijn vinden om je als klant te hebben.
    Thanks!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Vind de vorm niet echt top (de gewone RG vorm iets mooier) maar de finish is wel goed vind ik.
    Maar een vraagje: Als ik op de laatste foto inzoom lijkt alsof de onderste cutaway onder de switch waar die streep licht valt een hoop oneffenheden en krassen heeft... Of is dat enkel effect van het licht?
    MS
    Scherp oog hoor. Het lijkt inderdaad op de foto of de toplaklaag niet helemaal dekkend is of even goed gepolijst is. Moeilijk te beoordelen. Ik hoop maar dat het bij de "oplevering" niet zichtbaar is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Finish, plus de zwart met gouden hardware-combinatie vind ik uiterst smaakvol.
    Helaas ben ik geen lekker wijf, maar een spuuglelijke behaarde kerel.
    Thanks. En zoals Zappa zei: There are more uf us ugly MF then you are ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malle Eppie Bekijk bericht
    Ik vind het een erg mooi project. Gaaf dat je een standaard gitaar flink onder handen durft te nemen naar je eigen wensen. Over smaak valt niet te twisten maar alleen al het niveau dat afgeleverd wordt ziet er geweldig uit!
    Groot gelijk dat je de input heb verplaatst! Ik snap nog steeds niet dat moderne gitaren daar hun input plaatsen.

    Supergave make-over!
    Thanks. De input is verplaatst naar de RGD Prestige plek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ik vind 'm ook mooi.
    Thanks
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Ik vind hem prachtig. Totaal niet iets wat ik zou bouwen, maar wel heel smaakvol gedaan. Ook fijn om een bouwer te hebben die echt goed naar je luistert.

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Scherp oog hoor. Het lijkt inderdaad op de foto of de toplaklaag niet helemaal dekkend is of even goed gepolijst is. Moeilijk te beoordelen. Ik hoop maar dat het bij de "oplevering" niet zichtbaar is.
    Ik werk hier vaak met 2 x 27" schermen... Je moet geen havik zijn om dat bij openen van je foto te zien hoor... Ik hoop dat ie dat bijwerkt inderdaad...



    MS

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik denk niet dat het krassen zijn maar dat de grain/nerf van het essen daar naar voren komt. Essen is een notoire lak opzuigen en is veel lastiger spiegelglad te krijgen dan Maple.

    Ik denk dit omdat de Maple top daar ongeveer wel weg geschuurd moest worden om de Curve van de body te volgen.

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik denk niet dat het krassen zijn maar dat de grain/nerf van het essen daar naar voren komt. Essen is een notoire lak opzuigen en is veel lastiger spiegelglad te krijgen dan Maple.

    Ik denk dit omdat de Maple top daar ongeveer wel weg geschuurd moest worden om de Curve van de body te volgen.
    Dat lijkt me inderdaad een plausibele verklaring.
    Maar goed, in feite een klein detail in een vreselijk net uitgevoerde oppoets beurt.
    Nog even los van de vraag of dit mijn droom gitaar zou zijn (ook niet de naam van het topic), komt het achteraf dat toch wel heel dicht bij in de buurt.

    Achteraf.
    Goed gelezen.
    Want achteraf vindt iedereen het top om te melden dat ie het altijd al heeft gezegd.
    Maar ik weet niet zeker of ik mijn geld naar de betting Office had gebracht voor dit plan.
    Maar je weet, the proof is in the pudding, als ie nou zo gaaf klinkt als dat ie er uitziet???

    Fijn stuk werk, vriend.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #38

    Standaard

    Laatste stukkie










    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  9. #39

    Standaard

    Een vrij lelijk hok (sorry aan degenen die een origineel bezitten) mooi gemaakt. Hulde!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  10. #40

    Standaard

    prachtig man! supermooi geworden.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top