Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 92
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    De AER heb ik leren waarderen toen ik met iemand in een Mazda Demio door heel Nederland reed naar optredens. Weinig kunnen meenemen maakt creatief. Tegenwoordig met 2 bands is er meer ruimte, maar de kleine amp blijft. AER met ColeClark blijft voor mij een killer combinatie.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Welke Cole Clarke heb je? Ik heb ooit op een 12snarige gespeeld. Spijt van dat ik die toen niet heb gekocht. Je ziet ze niet vaak meer te koop.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Heb er 2. Een FL1a Queensland maple zij en achterkant met een bunya top. De tweede is een FL2 A-C met bunya top en blackwood zij en achterkant. Beiden zijn behoorlijk gebruikt en vertonen de sporen die daar bij horen. Geeft niks , ze zijn toch niet te koop...... beiden hebben de eerste elektronica aan boord. Facebrace sensor en piëzo . Het gekke is dat de FL1 een iets hogere output heeft. Ik gebruik thuis , lees acoustisch , een Martin HD-35 om muziek te schrijven en om met anderen te jammen. Live nooit anders dan de beide ColeClarks.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Vind je de Cole Clarkes dan akoestisch niet zo goed klinken dat je toch naar de Martin grijpt?

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    De ColeClarks heb ik puur en alleen voor live gebruik. Ook is de combinatie van de houtsoorten en bracing bij de HD-35 anders. Het volle geluid van de rosewood met maple top is acoustisch net iets mooier. Heb er zelfs al aan bedacht om een keer een FL2 bij te bestellen met rosewood en bunya of maple top. Maar op dit moment andere prioriteiten........
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    In mijn perceptie zijn gitaren als de Cole Clark, Ovation, Takamine en Maton uitstekend geschikt voor stage, enigszins overbuilt en een goede pickup.
    Bij de Martin HD35 denk ik aan de Cash American recordings, precies het geluid wat je je voorstelt als je aan een akoestische gitaar denkt.
    Moet je wel een microfoon voor hangen, een pickup inbouwen is een beetje zonde.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Hij heeft een Martin HD35 om muziek op te schrijven, puh! Ruilen tegen mijn Epiphone? Die schrijft briljante liedjes, al zeg ik het zelf.
    En Pepe, niet verder vertellen, maar als ik die deal beklonken heb flikker ik er met het grootste gemak een elementje in, al was het maar om te jennen (ik zou niet durven)!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Nah, er iets inbouwen is geen enkel punt maar dan wil je dat toch niet gebruiken om er mee op te nemen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Hij heeft een Martin HD35 om muziek op te schrijven, puh! Ruilen tegen mijn Epiphone? Die schrijft briljante liedjes, al zeg ik het zelf.
    En Pepe, niet verder vertellen, maar als ik die deal beklonken heb flikker ik er met het grootste gemak een elementje in, al was het maar om te jennen (ik zou niet durven)!!!
    Als het om te jennen is, verneuk dan je Martin zo:

    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Volgens mij is die Martin met die dearmonds fabrieks af zo. Gibson deed hetzelfde met een J45, schroefden ze een P90 op, daar had een bandje uit Liverpool nog een paar hits mee.
    Ik ken trouwens een filmpje waar die Martin echt een waanzinnige sound heeft. Ff zoeken...

    gevonden....

    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top