Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Zt lunchbox

  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard Zt lunchbox

    Ik zie nu dat die ZT lunchbox versterkers nog altijd nieuw te koop zijn. Een kleine combo met een volwaardig vermogen voor optredens en een gewicht binnen de 4,5 kg. Ik heb niet zo lang geleden eentje bij de Plug geprobeerd en vond het niet beroerd klinken. Iets om te overwegen voor de giggende gitarist die een hekel heeft aan tillen.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Deze is nog kleiner dan de ook al zeer kleine 100 watter van de foto in de openingspost.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Leuke versterkers. Gebruik al jaren een ZT Lunchbox acoustic. Hier kun je ook een microfoon op aansluiten. Met bas en gitaar gaat het ook prima. Ze zeggen dattie 200 watt is, maar die ervaring heb je er niet bij. Blijft ook niet heel lang clean, wat dan wel weer raar is voor deze versterker.

    Maar zeer compacte, lichte, handige versterkertjes.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Heb er maar liefst 2 gehad plus een extensieboxje, ik draaf nog wel eens door in de hobby.

    Verbazend luid. Niet veel laag, wordt beter met extensieboxje maar die moet je uiteraard ook weer meeslepen. Is zwaarder dan je zou denken. Voor jazz ging ie te snel in de vervorming. Ik vond de crunch niet echt lekker klinken. Was wel een superieure boombox. Aangesloten op een 2X12 box wou ie wel maar ja daar zijn genoeg alternatieven voor.

    Ik heb nu een DVmark Little Jazz, idd voor jazz uitstekend en redelijk bruikbaar voor een (semi) akoestische gitaar. Is een slagje groter dan de ZT maar geeft veel meer laag. Kan het net trekken in een jazzcombo. Goede XLR line out. Past net in de trolley

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Ook eentje gehad, snel weer verkocht. Overstuurde inderdaad vrij snel en die oversturing was ook verre van okay.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Ook eentje gehad, snel weer verkocht. Overstuurde inderdaad vrij snel en die oversturing was ook verre van okay.
    Ik dacht al dat ik de enige was die het niks vond. Heb er een x over gespeeld, dozig geluid en vieze scheur.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Voor dat geld koop je toch meteen een Boss Katana?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top