Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46

Discussie: HNWD Xvive Wireless

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Mijn mening: Digitaliseren klinkt niet altijd slecht (en analoog lang niet altijd goed), en ik heb steeds vaker het idee dat het niet eens altijd/volledig aan de prijs ligt.

  2. #42

    Standaard

    mwaaaa
    is meer de point dat je je dure bij elkaar gespaarde amp en gieter waar zgn echt goed over is nagedacht zonder problem door een converter van 1 euro laat digitaliseren
    maar als jij happy bent............

    ik heb niks tegen digitaal

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik geloof alleen niet dat er in 2x zo dure apparaten ook per definitie 2x zo goede ad/da meuk wordt toegepast, da's alles.

    Zo gebruik ik oa een Eventide Eclipse fx unit. Toch een apparaat van over de 2k.
    Maar als je die serieel gebruikt (in de fx loop) dan klinkt je sound echt nergens naar.
    Terwijl ik zéér happy ben met mijn G90 wireless, die maar 1/4e kost van de Eclipse.

  4. #44

    Standaard

    ach
    ging me er vooral om dat dat xvivvve dingetje iets doet wat je in eerste in instantie(ikkke dan) helemaal niet meeneemt in je overwegingen

    voor de rest
    jouw geluid is jouw geluid
    en over geluid valt niet te twisten
    fijne dagen

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    maar ff serieus
    bv je hebt een redelijk dure gitaar en tubeamp en dan ga voordat het geluid maar ergens heengaat, het signaal all voor 144 euro digitaliseren ?
    een "redelijke" geluidskaart zonder geweldige convertert kost al iets van 200 euro

    nah dat digitaliseren ken wel wat later in de keten maar liever helemaal niet
    tenzij opnemen



    Da's niet "effe serieus".
    Da's de analoog vs digitaal discussie en dat is een hele andere dan deze draad. Deze draad gaat over digitale wireless.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Daarbij mag best opgemerkt worden dat pregain iets anders inhoudt, ihkv gefabriekt geluid. Een triplex gitaar klinkt toch anders dan een woody one en dat met een modeler of een oude fuzzface, ieder zijn meug. Maar na V1 geen polonaise behalve eventueel parallel gemixt. my 2.20/00

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top