Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 46

Discussie: HNWD Xvive Wireless

  1. #11

    Standaard

    Hier helemaal geen sprake van dun en iel geluid.
    Idd veel wifi verkeer is nog een vraagteken. Hoewel de Line6 relay modellen ook gewoon blijven werken. Dus heb er alle vertrouwen in.

  2. #12

    Standaard

    Ik speel nu 1 jaar met een Line 6 Relay G10 en erg tevreden over. Nooit geen storingen gehad. En als je helderheid "iel" vind, kun je beter een budget kabel kopen. Enige minpunt is de constructie van de USB aansluiting op de ontvanger, die is kwetsbaar, dus bij inbouw in je pedalboard moet je zorgen dat deze goed afgeschermd is.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    veel gelezen klacht
    zodra andere wifi actief is schijnen er dingen mis te gaan

    ben benieuwd
    Als wifi activiteit een issue is (en dat is het!!) zit je aan een Stageclix. Die zitten, als enige, al een paar jaar in de 5.8Ghz band. Maar daar betaal je dus een stuk meer voor. Krijg je overigens ook een stuk serieuzer product voor dan deze Chinese sleutelhangers.


    En dun iel en kut... dat zijn van die klassieke klachtjes van mensen die eigenlijk toch al niet echt wilden. Als je in 20 seconden je mening hebt gevormt heb je een uur of 2 te weinig gespendeerd aan het thuis worden in je draadloos...

    Veel plezier met je krulsnoer. Die klinken echt veel voller.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    ja.. van die vox vintage coiled cables......

    https://www.amazon.com/VCC090RD-Coil.../dp/B000NV2PQI
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Ik lees hier dat mensen ontevreden zijn over de line 6 G10?
    Ik gebruik nu zo'n 5,5 jaar de G90, en daarvoor heb ik nog een tijdje de G50 gehad.
    Niks niet iel.
    Ik had verwacht dat dat met de G10 dan ook niet zou zijn; zouden die dan toch heel anders opgebouwd zijn?

  6. #16

    Standaard

    Nee.
    Maar als je jarenlang met een krulsnoer hebt gespeeld kan je even schrikken van he effect dat snoerloos heeft. Je gitaarelementen komen na enkele centimeters interne bedrading al een ingangsbuffer tegen. De hoeveelheid load op je elementen is dus veel lager. Vervolgens komt dat signaal via een buffer bij je versterker uit. Wederom weinig tot geen loading dus.

    Maar het kan zijn dat je daar even aan moet wennen. En dat luk dus niet als je na 10 seconden je mening al klar hebt
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Nee.
    Maar als je jarenlang met een krulsnoer hebt gespeeld kan je even schrikken van he effect dat snoerloos heeft. Je gitaarelementen komen na enkele centimeters interne bedrading al een ingangsbuffer tegen. De hoeveelheid load op je elementen is dus veel lager. Vervolgens komt dat signaal via een buffer bij je versterker uit. Wederom weinig tot geen loading dus.

    Maar het kan zijn dat je daar even aan moet wennen. En dat luk dus niet als je na 10 seconden je mening al klar hebt
    Je kunt overal aan wennen maar ik merkte gewoon duidelijk latency. je hoort het niet echt maar merkt het wel. Verder gebruik ik geen goedkope kutkabels. heeft ook niets met helderheid te maken, ik miste gewoon sound en directheid.
    prut...

  8. #18

    Standaard

    Maar je hebt het nog helemaal niet over latency gehad! Je had het over dun en iel geluid. Dat heeft niets met latency te maken. En dat kabeldemping niets te maken hoeft te hebben met de prijs van je kabel.

    Stageclix dus. Is de enige waarvan ik weet dat ze op 3mS zitten. En ga er, als het niet vermeld wordt, maar van uit dat het hoog is. Juist bij goedkope systemen.
    En wat langer doorwerken en dus niet na 10 seconden al een conclusie hebben.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #19

    Standaard

    thanks

    dat scheelt me toch mooi weer ff dik 140 eurokes
    Laatst gewijzigd door guitarkid2; 14 december 2017 om 15:45

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Maar je hebt het nog helemaal niet over latency gehad! Je had het over dun en iel geluid. Dat heeft niets met latency te maken. En dat kabeldemping niets te maken hoeft te hebben met de prijs van je kabel.

    Stageclix dus. Is de enige waarvan ik weet dat ze op 3mS zitten. En ga er, als het niet vermeld wordt, maar van uit dat het hoog is. Juist bij goedkope systemen.
    En wat langer doorwerken en dus niet na 10 seconden al een conclusie hebben.
    Nou, Ik vond het gewoon niet lekker. Klinkt bijna alsof ik verantwoording moet afleggen waarom ik het niets vond.
    Kan heel goed dat het voor andere mensen prima werkt toch? Andere setup, andere sound. Geen idee.
    prut...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top