Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Thijs Schrama, Versterkerbouwer in Leiden

    Hallo gitaar enthousiasten,

    Even voorstellen: Thijs Schrama (42), Versterkerbouwer in Leiden met een achtergrond in akoestiek, geluidadviseur, akoestisch programmeur en ooit afgestudeerd biofysicus. Bijna een jaar geleden heb ik mijn een atelier opgezet voor het maken van mijn versterkers onder de naam 's-Gravenmade. Je kunt me altijd wakker maken voor een versterker probleem of speciale geluidwensen. Al sinds 1994 bouw ik voor mezelf pedaaltje en versterkers en gebruik daarbij ook mijn Spice en Matlab simulaties.

    Linkedin: https://www.linkedin.com/in/thijsschrama/
    website: http://www.sgravenmade.nl/workshops/

    Ik hoop dat in veel mensen met kleine of grote versterker problemen op dit forum.

    Vriendelijke groeten,
    Thijs

  2. #2

    Standaard

    Oja, je kunt me ook vinden op http://www.slocloneforums.com waar ik een Global Moderator ben.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Welkom!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tschrama Bekijk bericht
    ... Je kunt me altijd wakker maken voor een versterker probleem of speciale geluidwensen...
    Dit zou ik hier niet te hard roepen

    Er zitten hier meer (beroeps)reparateurs en zelfbouwers van fx en versterkers, je leert ze vanzelf kennen als je ze niet al kent.
    Je versterkers stralen behoorlijk 'meubelvibe' uit.
    Laatst gewijzigd door Plant; 2 december 2017 om 16:08 Reden: van de website gelinkte foto verwijderd
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad, en bovendien staat mijn kinderen erop. Dat was niet de bedoeling. Niet een handige foto. Dank voor de headsup! Ik heb hem van de website gehaald. Kun je hem uit de post deleten?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Done!
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #6

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Tom Petty voor een sound sample gebruiken is een pre. Dat is 1.
    Dat juist Petty door pro's aangehaald wordt voor een strat clean tone maar daar dan brits mee crunchen, lekker eigenwijs, dat is 2.
    De eerste amp tech die überhaupt een German sound onderscheid. Hoera.
    Mijn enige ding (naast de knoppen maar ik snap de Jim M. verwijzing) zou zijn, d'r wordt helemaal niks gezegd wat voor overdrive we gaan bouwen, geen idee waar ik straks mee naar huis ga.

    En ohja, ik zocht Media, vond ik onder Nieuws.

    Exotisch hout vind ik een pre, qua geluid hoor ik niks van USA/UK/German terug, ik zou het eerder plaatsen ergens tussen Alessandro/Ken Fischer in. EL34 op zijn Amerikaans zal ik maar zeggen.
    Maar welkom!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Tom Petty voor een sound sample gebruiken is een pre. Dat is 1.
    Dat juist Petty door pro's aangehaald wordt voor een strat clean tone maar daar dan brits mee crunchen, lekker eigenwijs, dat is 2.
    De eerste amp tech die überhaupt een German sound onderscheid. Hoera.
    Mijn enige ding (naast de knoppen maar ik snap de Jim M. verwijzing) zou zijn, d'r wordt helemaal niks gezegd wat voor overdrive we gaan bouwen, geen idee waar ik straks mee naar huis ga.

    En ohja, ik zocht Media, vond ik onder Nieuws.

    Exotisch hout vind ik een pre, qua geluid hoor ik niks van USA/UK/German terug, ik zou het eerder plaatsen ergens tussen Alessandro/Ken Fischer in. EL34 op zijn Amerikaans zal ik maar zeggen.
    Maar welkom!
    Meer trainwreck-achtig?

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Ja, de no harsh but lean spiky cleans. De Blackstar Artist serie heeft dat ook.
    Unforgiven zegt men dan.
    Een van de redenen waarom overdrive goed gaat zonder het midden (Boogie) te puschen. De bassen zijn out of the way en geen snerpend hoog wat roet in het eten gooit.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 2 december 2017 om 16:53
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Ik dacht de naam al te herkennen, maar dat is inderdaad van het sloclone forum. Welkom hier! Amp klinkt zeker niet slecht. Moet wel zeggen dat ik de amps met tolex niet netjes genoeg afgewerkt vind voor een amp van die prijs, kunt op de foto zien dat de hoekjes open staan.
    Laatst gewijzigd door Thiez; 2 december 2017 om 23:23
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top