Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Sterker nog, ook de aarde van andere groepen is dezelfde aarde. Aarde heeft geen groepen. Wellicht ten overvloede, maar wilde het toch even benoemen.

    Dat gezegd hebbende...ik heb in de thuissituatie nooit een groundloop op kunnen lossen door 2 snoeren in 2 stopcontacten te vervangen door 2 snoeren naar een stekkerdoos en die in 1 stopcontact. Theoretisch al het best wat schelen door (minder) spanningsval over de (aarde) kabel, maar in de praktijk heeft het me nog maar bar weinig geholpen.
    Mijn punt was hetzelfde, dat het in principe niet veel zal uitmaken, maar je hebt gelijk, de aarde van alle groepen komt uit op hetzelfde punt. En nu lekker muziek maken allemaal ;-)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    We hebben allemaal toch dezelfde aarde 😝


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #13

    Standaard

    En maakt het qua ruis of brom nog uit of de stekkerdoos zich in de buurt van de versterker en pedalboard bevind? Het mooiste voor mij zou zijn, als ik de stekkerdoos op ongeveer 50 cm van de versterker en pedalboard plaatst. Maar als dit voor problemem kan gaan zorgen, kan ik beter een stekkerdoos met een langer snoer kopen.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nee dat maakt niets uit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top