Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohanH1980 Bekijk bericht
    ... De cellen in mijn lichaam verversen zich constant. Wie weet, heb ik nu al niet meer dezelfde oren van pak hem beet drie jaar geleden?
    Die cyclus duurt iets langer: iedere zeven jaar ben je geheel vernieuwd.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #12

    Standaard

    Fijne pedaaltjes en de verschillen zijn niet marginaal luisterend op mijn Adam studiomonitoren. Wel wat Pepe weer zegt, de LOO heeft iets meer laag en klinkt iets vloeiender in het hoog. Om daar nu zoveel geld voor neer te tellen is aan jou. Misschien eerst het ene pedaal verkopen om de nieuwe te kunnen verantwoorden aan de vrouw, althans als die er is natuurlijk :-) Keuzes, keuzes...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Het is geen tubescreamer, de opposite zou ik zeggen.
    Ik zei al, gebaseerd op de Electra en makkelijk na te maken.
    Hier een fijn overzichtelijk artikel.

    De grap, however, ligt niet in de moeilijkheidsgraad maar in de keuze van componenten en ontwerp, trial & error.
    Mijn eerste "Electra" was de Lovepedal Woodrow, klonk vanaf 800 hertz prachtig, daaronder was het drie keer niks. Volgens mij heeft Sean dat ontwerp voor een hoop van zijn drives gebruikt, van COT en Les Lius tot Eternity.

    Wel eens eerder verteld, met Joe Gore over geboomd, die is ook zwaar Electra fan. Die heeft een pedaal gebouwd met heel veel transistores waar je 150 (of zoiets) variaties op het thema kan maken.
    Lijkt me overkill en een nachtmerrie voor iemand als ik die je maar het beste 1 knop moet geven maar ik zie de humor er wel van in.
    Even kijken of ik dat ding van hem kan vinden...
    Hier dus.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 5 december 2017 om 13:29
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Elektra is makkelijk te bouwen en zoals Pepe aangeeft heel lekker te modden. Fantastische basis! Ik heb er een aantal op die basis die met trail en error te gek zijn geworden.

    Zoiets zou je zelf moeten maken als je een beetje handig bent. Liefst met een hoop componenten op voetjes om mee te experimenteren. Ik gebruik nu 3 drives en ze zijn alle drie op basis van die ene electra.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Toffe info allemaal. Toch wel een interessant merk als ik dat zo lees. Wil hem vroeg of laat toch wel eens zelf aan de tand gaan voelen vrees ik. Sorry bruintje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top