Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Er staat gewoon een tabje 'FAQ/forumregels' bovenaan het forum:
    http://www.gitaarnet.nl/faq.php

    Nou moet wel gezegd dat sommige zaken wat schimmig zijn.

    Commerciële activiteiten als verkoop mogen niet, maar als je het (bv. via een link of gewoon tekst) als signature instelt zodat het onder iedere eigen post komt te staan is het ineens geen enkel probleem.

    Gitaarmarkt is een tijdje uit bedrijf geweest en er zijn toen met goedkeuring hier verkooptopics geopend die nu nog steeds worden gebruikt. Dus dat mag nu ook.

    Gitaar / versterker / fx-bouw en reparatiediensten mogen niet, adverteren met muzieklessen / oefenruimte / studio lijkt weer wel te mogen.

    Er is nogal wat willekeur ingeslopen en ik kan me best voorstellen dat het voor iemand die hier nieuw komt kijken en nog niet de weg weet niet te volgen is.
    Beetje zuur is dan dat ieder nieuw lid meteen publiekelijk worden aangepakt alsof hij / zij een misdrijf begaat. Natuurlijk gebeurt dit 100x per jaar en worden lontjes korter, maar je kunt ook als moderator het topic verwijderen en even in een pb'tje linken naar de regels die dan ook consequent dienen te zijn.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #12

    Standaard

    Dank voor de heads-up Plant. Ik heb het nu gelezen. Inmiddels een Signature aan gemaakt en een advertentie op gitaarmarkt. Geen probleem als de moderator het topic wil sluiten.

    Mischien een leuk idee om ook een subforum te maken voor instrument bouwers?
    Meer informatie over mijn versterkers en mijn Pedalen en Versterker workshops: http://sgravenmade.nl/workshops/vers...uwen-workshop/

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Leuk idee hoor zo'n workshop!, maar waar vindt ik de BOM en het (volledige) schema?

  4. #14

    Standaard

    Op basgitaarforum hebben ze dat mooi opgelost door een "commerciële hoek" te creëren waarin men zijn bedrijfje kan voorstellen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    In ieder geval meer democratische prijs dan wat men hier in Gent, BE aanbiedt. Als forum member op sloclone weet ik dat Thijs zeer knowledgeable en informatie-delend is.

  6. #16

    Standaard

    Lastminute te reseveren voor 675 euro tot 16 december!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top