Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard Guitar Center Wierden stopt

    (Mods: als dit niet de goede plek is dan svp verplaatsen)

    Aldus de lokale krant: https://www.tubantia.nl/wierden/slot...rden~a6fadd4d/
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Triest dit.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 januari 2016
    Locatie
    twente
    Berichten
    124

    Standaard

    Natuurlijk jammer voor de eigenaar.
    Ken het bedrijf verder niet, al heb ik wel een keer overwogen om er iets te kopen.
    Het is ook niet zo ver van waar ik woon, maar helaas de internet beoordeling was niet goed van dit bedrijf.
    Ben er daarom ook maar niet heen gereden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ben er een paar keer geweest. 1x in het oude pand net buiten wierden toen er nog een witgoed zaak bij inzat. En 2x toen ik mn gitaar moest laten afstellen.
    Hele rommelige zaak, weinig te doen, weinig klandizie en activiteit maar veel te opgepropt met gitaren en amps.
    Dan weet je vaak wel hoe laat het is. Eigenaar was een super aardige relaxte gast, maar ondernemen zat niet echt in zn bloed. Hij wijt de tegenvallende verkopen in elektrische gitaren aan het feit dat de jeugd weinig meer zo’n instrument bespeelt en je ze niet in de popmuziek tegenkomt. Te makkelijk en dan snap je het niet echt...
    En die afstelbeurt... ze hadden alleen maar de toets geolied en de snaren vervangen. Dus daarna nooit meer geweest. Verhuisd naar Zwolle en nu is Souman mn vaste winkel waar ik graag kom.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Heel jammer voor Harold. De gitaarlessen lopen goed volgens mij. De winkel heeft hetzelfde probleem als bij veel andere zaken. De klanten kopen veel, heel veel , online. Marktplaats staat vol met die aankopen. Een winkelier die 5% meer vraagt wordt als afzetter gezien en alle ellende van verkeerd geleverd, verstuurd, afgesteld materiaal wordt dan voor lief genomen.
    Harold heeft altijd met hart en ziel zijn handel gedaan en bij veel klanten een goede naam opgebouwd. Mij heeft hij warm gemaakt voor ColeClark waar ik hem na 10 nog dankbaar voor ben. De gitaar heb , en bespeel, ik nog steeds. Net als de hardtail strat. Meer dan goede gast dus.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Dat soort winkels worden vooral gebruikt om spulletjes uit te proberen en dan weer naar huis "om er nog een nachtje over te slapen" en vervolgens de boel bij Bax of Thomann te bestellen.

    Zonde.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ben er een paar keer geweest. 1x in het oude pand net buiten wierden toen er nog een witgoed zaak bij inzat. En 2x toen ik mn gitaar moest laten afstellen.
    Hele rommelige zaak, weinig te doen, weinig klandizie en activiteit maar veel te opgepropt met gitaren en amps.
    Dan weet je vaak wel hoe laat het is. Eigenaar was een super aardige relaxte gast, maar ondernemen zat niet echt in zn bloed. Hij wijt de tegenvallende verkopen in elektrische gitaren aan het feit dat de jeugd weinig meer zo’n instrument bespeelt en je ze niet in de popmuziek tegenkomt. Te makkelijk en dan snap je het niet echt...
    En die afstelbeurt... ze hadden alleen maar de toets geolied en de snaren vervangen. Dus daarna nooit meer geweest. Verhuisd naar Zwolle en nu is Souman mn vaste winkel waar ik graag kom.
    Mee eens. Er zijn genoeg winkels met een goede service en kennis van zaken die zeker 5% en soms zelfs 10% boven de Bax Shop prijs zitten en toch nog uitstekend draaien.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Het zijn vooral hoger opgeleide jonge mannen die (nog) elektrisch gitaar spelen in bands en die zitten niet in Wierden etc. Maar in de Randstad en studentensteden als Groningen. En idd lijkt de elektrieke plank op weg naar de uitgang ten faveure van de akoestische gitaar en vooral het plastic pop/dance computer gedreutel.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Die had ik nog niet gehoord 😂
    Hoogopgeleide mannen die elektrisch spelen, ben wel benieuwd welk marktonderzoeksbureau dat onderzocht heeft😆
    Leuke sneer ook naar de inwoners van Wierden😉

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Inderdaad, waar zijn je 'feiten' op gebaseerd? Twente is best wel muzikaal actief. En hoe je erbij komt dat alleen hoger opgeleide mannen elektrisch gitaar spelen is me helemaal een raadsel...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top