Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 39
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Grappig. Mijn Eternity is idd ook houtig nu je het zegt. Maar totaal andere houtsoort.

    Wampler Euphoria? Iemand die ooit geprobeerd? Ik heb iets tegen Wampler, weet niet, totaal nergens op gebaseerd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    prut...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Dit is trouwens mn plankje.
    Zoals je ziet kan ik, met op de plek van de Dumbledore een enkel pedaaltje, nog net een kleintje kwijt. Amp50 in dit geval. Ik denk dat die dan op de plek van de RC komt en dat die verhuist achter de Eternity.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    prut...

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Grappig. Mijn Eternity is idd ook houtig nu je het zegt. Maar totaal andere houtsoort.

    Wampler Euphoria? Iemand die ooit geprobeerd? Ik heb iets tegen Wampler, weet niet, totaal nergens op gebaseerd.
    Als Lovepedal hout is dan vind ik de Wampler pedalen karton :-) Diverse Wampler pedalen gehad en allemaal uiteindelijk weg gedaan. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat de meer gangbare pedalen met bewezen houdbaarheid mij ook meer de toon hebben gegeven. Een goede Whiskey zeg maar :-) Er zitten prima pedalen tussen de Wamplers maar ik vond ze allemaal naar karton klinken, teveel lucht weinig body zeg maar. Het zal ook een smaak dingetje zijn vrees ik.

    ps. knap plankje met leuke pedalen!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Rockett Blue Note, als je tenminste de oude versie kunt vinden. Mij schoot ook de Jetter Helium en de Emerson EM Drive te binnen, dynamische pedaaltjes maar misschien zijn die net niet smooth genoeg voor jou.

    Wat betreft de Brunetti MB(2). Dat is idd meer liquid Boogie. Vooral geschikt voor solowerk.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 2 december 2017 om 00:23
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Die Blue note staat idd ook op mijn lijstje. Oude versie dus? Ga het checken.

    Die Emerson pedalen zijn ook mooi. Had het idee dat die Paramounth ook wel tof was. Die EM drive ben ik ook al een tijd benieuwd naar.

    Lastige altijd is dat je pas echt hoort wat een pedaal doet als je live speelt. Dus kopen, proberen en Marktplaats weer op. Ik post niet voor niets een draadje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    prut...

  6. #26
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dag Nellyrocks, die categorie pedalen waar jij het nu over hebt en die jij al hebt gehad of uitgeprobeerd, hoe houden die zich wanneer je vervormde akkoorden speelt? Wordt het een grote brij of blijf je de afzonderlijke noten goed horen?

    Het klankkarakter van de pedalen waar jij het nu over hebt spreekt me in principe wel aan al zijn ze wel vrij duur.
    Laatst gewijzigd door Brad; 2 december 2017 om 12:54

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Dag Nellyrocks, die categorie pedalen waar jij het nu over hebt en die jij al hebt gehad of uitgeprobeerd, hoe houden die zich wanneer je vervormde akkoorden speelt? Wordt het een grote brij of blijf je de afzonderlijke noten goed horen?

    Het klankkarakter van de pedalen waar jij het nu over hebt spreekt me in principe wel aan al zijn ze wel vrij duur.
    Hai Brad.

    Ik zoek juist wel naar pedalen die geen brei worden met akkoorden en waarbij je dus wel afzonderlijk de verschillende noten hoort. Dat heeft alleen niet per definitie iets met de prijs te maken. Te veel gain maakt meer kapot dan je lief is. Ik gebruik alles qua gain erg zuinig en stack graag.

    En duur, ach, wat is duur. Kinderen zijn duur. Ik vind €300,- voor een overdrive betalen waarbij je elke keer dat je speelt geniet van je eigen sound niet duur. Het is wel veel geld. Dat is wat anders.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    prut...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Iemand ervaring met de J Rockett 'the Dude'?
    prut...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik las over dit pedaal, zelf ook totaal geen ervaring mee, maar dacht aan dit topic. Ik weet niet of het helemaal in de richting is waarin je zoekt, maar misschien is het wat voor je:

    http://www.one-control.com/honey-bee-bjfe.html

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Het is natuurlijk maar een naam in het lijstje maar ik gebruik de Bogner Ecstasy Blue. Die vind ik echt heel erg goed.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top