Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard Het 'Hateful eight & Martin' verhaal.

    Kwam dit laatst tegen. Als je een zwak hart hebt, niet kijken!

    In de film The Hateful Eight werd ipv een reproductie gitaar een 145 jaar oude Martin vernietigd. In de Video zie je dat de actrice even uit haar rol springt.



    Reactie van Martin:

    https://reverb.com/news/cf-martin-re...eful-eight-set

    Die lenen sindsdien geen gitaren meer uit. Waarom er uberhaupt een originele op set aanwezig moest zijn blijf ik me afvragen.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Die heb ik hier eerder gezien. Gevalletje 'even Apeldoorn bellen'.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Voorval is breed uitgesponnen in de promotie destijds.
    Dat van die ontsnapte dinosaurus in die andere film bleek ook niet waar te zijn.
    Lijkt me eerder een gevalletje marketing.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #4

    Standaard

    Ja, vast doorgestoken kaart. Het was eigenlijk maar een saai museum gitaartje waar toch niemand op mocht spelen. Nu kan dat ook niet meer maar het ding is wel beroemd. Wat wil je als museum nog meer? Waarschijnlijk hebben ze die kapotte gitaar weer in het museum gezet met dit verhaal erbij en plaatjes uit de film. Wedden dat er zo meer bezoekers naartoe stappen dan voorheen?

    En dan zouden ze als promotie nog Kurt Russell kunnen laten opdraven om gratis en voor niets jouw eigen gitaar stuk te slaan en er zijn handtekening op te zetten.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top