Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 90

Discussie: HNGD-met wat werk.

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    hoezo, ergens liggen verstoffen, qua look never again, nu maar afwachten hoe die klinkt?
    Hoe die klinkt?

    Ff met rond rennende kids, een Buurman en Buurman dvd, en zelf finaal de tel kwijt....

    Dan klinkt ie dus zo:

    https://youtu.be/2xLyMUep9lM

    gepost met Tapaworst 12.9

    Oops, die solo had ik er ff uit willen knippen, daar klopt werkelijk geen kut meer van .
    Laatst gewijzigd door Tabula Rasa; 2 januari 2018 om 17:45
    147-c Guitars

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    dan maar liever naar iemand toe die er nog wat leuks mee doet en er wel op speelt (of in ieder geval vaker dan dat ik zou doen)
    ben misschien wat apart daarin, maar tis toch prachtig dat iemand hier blij mee is/van wordt en een prachtig materiaal waardeert zoals een mooi stuk hout.
    heb zelf uiteindelijk de meeste voldoening gehad van gitaren die ik opgeknapt heb en weer bespeelbaar werden en enthousiast mee werden genomen door een nieuwe eigenaar. eraan verdienen zat er meestal niet in, maar het leerproces was onbetaalbaar.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    ben misschien wat apart daarin, maar tis toch prachtig dat iemand hier blij mee is/van wordt en een prachtig materiaal waardeert zoals een mooi stuk hout.
    heb zelf uiteindelijk de meeste voldoening gehad van gitaren die ik opgeknapt heb en weer bespeelbaar werden en enthousiast mee werden genomen door een nieuwe eigenaar. eraan verdienen zat er meestal niet in, maar het leerproces was onbetaalbaar.
    Exact, zo heb ik vorig jaar van Fred een kapot Carl Martin pedaal gehad. Na lekker knutselen en wat ervaring opdoen aan de praat gekregen. Bleek niet echt mijn ding, dus lekker weggeven aan een van de medeforummers hierzo. Verzamelen heb ik niets mee. Maar deze blijft!

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Exact, zo heb ik vorig jaar van Fred een kapot Carl Martin pedaal gehad. Na lekker knutselen en wat ervaring opdoen aan de praat gekregen. Bleek niet echt mijn ding, dus lekker weggeven aan een van de medeforummers hierzo. Verzamelen heb ik niets mee. Maar deze blijft!

    gepost met Tapaworst 12.9
    het jammere van de lp/sg en al zijn varianten is voor mij altijd de brug, kan er maar moeilijk of niet aan wennen, tele/strat achtige bruggen is prima, dus al lijkt mij een shortscale altijd prachtig, loopt de relatie meestal al snel stuk vanwege die bruggen.
    heel veel plezier met dit mooie instrument

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Ik speel redelijk veel op mijn junioren en die bruggen lijken er wel wat op. Dat wennen zal wel moeten gaan lukken.

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ja het went maar je hebt inderdaad strat (of tele) mensen en les paul mensen en dan is de brug meestal dei grote boosdoener. hier nog wat plaatjes van mijn stofnesten



    life sucks and then you die

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb niet echt een voorkeur.... nog niet eens qua radius. Is er nog hoop...??

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    geniet ervan, meestal heb je van het begin een voorkeur en kom je er niet meer vanaf, ik ben zelf nogal van de tremelos en veel hardtails klinken in mijn oren als banjos
    life sucks and then you die

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Huh? Zo'n bende was het laatst toch niet in je garage?

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    geniet ervan, meestal heb je van het begin een voorkeur en kom je er niet meer vanaf, ik ben zelf nogal van de tremelos en veel hardtails klinken in mijn oren als banjos
    M'n eerste gitaar was een Gibson RD, m'n tweede een The Paul en daarna een paar Peer Dellen superstrats. Inmiddels heb ik van alles en merk dat het me bar weinig uitmaakt... iedere gitaar heeft zo z'n charmes. Blijft wel dat ik op m'n Peer/Warmoth strat zo'n 25 jaar heb gespeeld en deze heel vertrouwd voelt, maar ik ga zonder problemen op pad met een andere gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top