Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 90

Discussie: HNGD-met wat werk.

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Wauw zeg! Mooi project! Mooi gitaartje ook!

    Fred, als je nog eens van een stoffig ding af moet, houd ik me aanbevolen! From scratch bouwen is nog een brug te ver, maar een opknapper zie ik wel zitten!
    Wel een kut-eind rijden hoor Hans. :-) Gelukkig kan is heel goed koffie zetten.
    147-c Guitars

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    als je vandaag was gekomen had je op 1 stuk van de reis in ieder geval goed wind mee gehad
    life sucks and then you die

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    als je vandaag was gekomen had je op 1 stuk van de reis in ieder geval goed wind mee gehad
    Moet je niet via Urk rijden.

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Gfs Fat Pat. Halselement is te gek. Brug element ben ik nog wat mee aan het klooien.
    Moet ik toch ook eens proberen, GFS pickups, is weinig negatiefs over te vinden.
    Zijn die alleen bij guutarfetish te koop, of ook op andere (Nederlandse) plekken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik kan de foto's hier op mijn werk niet zien maar als het goed is zitten er wel wat meer met toplock tussen (ik ben nogal van de floyds )
    Hmm, ok, gezien jouw floydliefde was ik verbaasd dat ik er maar 1 zag; zal wel niet goed gekeken hebben

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Moet ik toch ook eens proberen, GFS pickups, is weinig negatiefs over te vinden.
    Zijn die alleen bij guutarfetish te koop, of ook op andere (Nederlandse) plekken?



    Hmm, ok, gezien jouw floydliefde was ik verbaasd dat ik er maar 1 zag; zal wel niet goed gekeken hebben
    Weinig negatiefs te vinden omdat de meeste mensen hun "fantastische mooie deal uit de Usa, met echte alnico's" niet durven af te zeiken". Sta je toch mooi voor lul met je zuinigheid etc. Had je maar voor een fatsoenlijke set moeten gaan. Reviews zijn ook meestal geschreven na een dagje spelen wanneer je nog in je roes zit (net als bij mijn verhaal)

    Er zit ook een hele berg minder goed spul tussen. Het is een kwestie van geluk hebben met je keuze.

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Hahaha, ja, dat is ook weer zo.
    Wel een enorme keuze daar, net de P90's eens zitten bekijken.

  7. #77

    Standaard

    Nou, geen gekke reviews?
    Bass Blom (ooit GN’er) vond het zonder uitzondering blikken spullen.
    Ik heb drie pups besteld die bij aankomst uit elkaar gevallen waren. Heb €27,00 mogen investeren om het spul terug te verschepen naar de VS, waarna ik netjes mijn geld terug kreeg. Naar het geld van de retourzending mocht ik fluiten.

    Ik heb er nog drie in bedrijf, van vooor de uit elkaar gevallen pups. Alle drie humbucker sized P90’s, die het minder goed doen dan de ronkend wervende teksten je willen laten geloven. Maar, afgezet tegen de bijzonder lage prijzen!!, helemaal zo gek niet zijn.

    Wil je echt cheapo’s met een meer gelijkmatige bouw kwaliteit, kijk dan eens bij CHGuitars in Engeland. Ik schaam mij absoluut niet ervoor dat ik niet teveel geld uitgeef. Heb 6,5 jaar overbrugd met 3 jaar geld. Dus rammel gitaartjes voor rammel muziek? Geen probleem.

    Als je echte P90’s zoekt (dus ook qua formaat) kijk dan eens of Conrad nog die dingen heeft liggen.
    Twee heerlijke pups gekocht voor €29,00, setje schroefjes bij hoe heet die club in Amsterdam Noord van 5 piek of zo en al drie jaar happy.
    Heel happy zelfs.

    CH heeft heel lekkere toasters (kijk bij single coils, wat het ook zijn natuurlijk) voor weinig. Leef je uit. Eerlijke luitjes ook.
    O ja, niet dagelijks, maar ik kom ook bij de Action. En de Hema. Ik ben de schaamte voorbij.

    Ik hoop dat je je keus post.
    Good hunting!
    Ahhhhh, weer een Engelse uitdrukking. Ik heb iets van sorry hoor, zeg maar.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Tot nu toe geen andere gitaar meer beet gepakt. Zo'n Les Paul bevalt wel heel erg goed. Vind de elementen die erin zitten behoorlijk lekker. Halselement is echt te gek. Ook deels gesplit heel erg bruikbaar.

    Gepost met Tapaworst
    147-c Guitars

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    een les Paul maakt je wel een beetje lui vind ik, het speelt net iets lichter en de toon staat wat sneller in vergelijking met een strat en dan is het inderdaad verleidelijk om aan de les Paul te blijven hangen
    life sucks and then you die

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    een les Paul maakt je wel een beetje lui vind ik, het speelt net iets lichter en de toon staat wat sneller in vergelijking met een strat en dan is het inderdaad verleidelijk om aan de les Paul te blijven hangen
    Weet jij trouwens nog wat voor lak erop zit? Lijkt soms nitro, soms niet. Geen zin om het met thinner te testen.

    Gepost met Tapaworst
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top