Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    To be worn with pride, Gus.

    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Mooi intro! En de mix is een stuk beter dan de vorige zoals ik me die herinner. Leuk

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Complimentje voor de moeite en het plezier. niet voor je ego dus.
    Misschien moet D-H zelf eens iets uploaden, kijken hoe ie dan met (ongezouten)kritiek omgaat, of misschien wordt ie wel blij van een (gemeend) complimentje.

    And the silver sound shines on...
    Dank je wel! Het ego shinet (weet niet eens hoe ik dat schrijf) weer geweldig.
    En ik blijf het maken van liedjes onverminderd leuk vinden.
    Wees daar maar van overtuigd.
    Leuk dat je hebt geluisterd.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    To be worn with pride, Gus.

    Lachen! Nou zo gepolariseerd zal het niet liggen, maar ik heb er wel hartelijk om gelachen. Wij hebben samen genoeg leuks tot stand gebracht, dus ik ga er maar van uit dat dat gewoon doorgaat.

    Thanks.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Mooi intro! En de mix is een stuk beter dan de vorige zoals ik me die herinner. Leuk
    Ja, de bekkens die ik tijd-correct nog wel eens enthousiast wil laten rammelen, zijn met je oordeel in het achterhoofd behoorlijk ver naar achter in de mix gezet. Eens een tijdje bekijken hoe dat bevalt. Een mens is nooit oud genoeg tenslotte hè?

    Leuk dat je hebt geluisterd.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #26

    Standaard

    Kijk net dit draadje nog even door.
    Kleine hints en verwijzigingen. Tekst secundair. Geen wonder dat niemand reageert.

    De laatste tijd weer volop ruimte voor wat gewaagders.

    Of voor hybride (vreselijk modern - alles moet hybride zijn):

    ‘k Wil haar behoeden voor een blunder
    Weet niet hoe ‘k ‘t moet aanvliegen
    Hij zegt twee keer zo oud als zij
    J’weet dat politici altijd liegen

    Er valt nog veel te doen.
    Maar ik had van Fu toch zeker een teken verwacht, dat het hem was opgevallen hoe kuis de kaasschaaf tekst is.
    But no such luck!

    Blijkt dat er een stukje weg is.
    Misschien wordt het tijd een nieuw soort tekst te maken rond verneukte woorden of begrippen.
    Nee, het zijn geen mensen met een afstand tot het werk. Want dat zijn forenzen. En geen gehandicapten.
    Nee, het zijn geen arbeidsbeperkten, want dan definieer je een mens aan de hand van het werk dat ze kunnen doen. Dat lijkt geen goede gedachte. Mensen met een fysieke of mentale beperking dan maar?
    De vuilstort heet hier tegenwoordig het Gemeentelijk Afvalbrengstation. Dat was een paar jaar geleden één woord zelfs. Afvalbrengstation zou zinvol zijn als er ook een afvalhaalstation zou zijn.
    En nomen Est omen is misschien een beetje teveel van het goede, maar Eurlings klinkt verdacht dichtbij curling. Het schijnt een sport te zijn, maar niemand in mijn omgeving kan het sportieve er aan afzien.
    Een vriendingetje zei nog wel vergoeielijkend, dat het een voorbeeld functie heeft dat een hetero met een bezempje de baan schoonhoudt. Mag ie thuis ook wel eens doen, kwam er droog achteraan.

    Stukje tekst was weg, was ‘t erg geweest als dat zo gebleven was? Gelukkig niet.

    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 6 januari 2018 om 08:26
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top