Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Helder. Dank je voor je antwoord. Beide speakers maar houden dan. Ik denk dat ik geluk heb met nog een Engelse G12m-25.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Helder. Dank je voor je antwoord. Beide speakers maar houden dan. Ik denk dat ik geluk heb met nog een Engelse G12m-25.
    ... als je een Greenback Heritage hebt besteld, moeten ze in Engeland gemaakt zijn....

    Lange tijd geleden eens een shootout gedaan met Engelse Greenbacks uit eind jaren 60 versus de Gleenback..... Verschil was er wel maar niet zo groot. De Gleenback klonk ietwat anders... gladder maar niet per sé minder mooi of zo


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    ... als je een Greenback Heritage hebt besteld, moeten ze in Engeland gemaakt zijn....

    Lange tijd geleden eens een shootout gedaan met Engelse Greenbacks uit eind jaren 60 versus de Gleenback..... Verschil was er wel maar niet zo groot. De Gleenback klonk ietwat anders... gladder maar niet per sé minder mooi of zo


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Leeftijd speelt dan ook een rol.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    ... als je een Greenback Heritage hebt besteld, moeten ze in Engeland gemaakt zijn....
    Maar dan was het een 20 watter geweest. De 25 watt versie is geen Heritage van. Daarom verbaasde mij het 'Made in UK' stickertje ook, omdat ze al een tijdje in China worden gemaakt.

    Lange tijd geleden eens een shootout gedaan met Engelse Greenbacks uit eind jaren 60 versus de Gleenback..... Verschil was er wel maar niet zo groot. De Gleenback klonk ietwat anders... gladder maar niet per sé minder mooi of zo


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik denk sowieso dat er geen verschil is. De Chinese Greenbacks worden nog steeds met dezelfde apparatuur en hetzelfde materiaal gemaakt. Mensen die verschil menen te horen hebben waarschijnlijk het verschil gehoord tussen een lang ingespeelde en een nieuwe Greenback. Maar voor de eventuele verkoopwaarde vind ik die Engelse Greenback wel leuk natuurlijk.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Afgelopen donderdag met de Greenbacks icm de V30's gerepeteerd. Natuurlijk moeten de Greenbacks nog ingespeeld worden, maar de eerste indruk was wel een goeie. Nog steeds de oomph en het snijden van de V30's, maar minder schril hoog door de Greenbacks bovenin. Qua mid verschillen de V30's en Greenbacks niet eens zoveel en vullen elkaar prima aan. Tot nu toe zeker wel tevreden. Ik ben benieuwd als de Greenbacks ook helemaal zijn ingespeeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top