Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
Ja, normaal bouw ik alles zelf. Nu na de verhuizing geen fatsoenlijke werkruimte. (Huurhuis, tijdelijk, klein propvol schuurtje). We zijn wel rustig aan op zoek naar wat anders maar de keus is wat beperkt, dus we wachten geduldig af.

De kit is volgens mij al zo goed als af, krijg hem van iemand die hem niet gebruikt, dus alleen nog de hardware erbij zoeken en afbouwen volgens mij. (Mogelijk schade repareren en opnieuw lakken).

Kwam toevallig ter sprake toen we het over Gibsons hadden en ik er in de toekomst wel eentje zou willen. Heb in die 41 jaar wel humbucker gitaren gehad, maar nog nooit een les Paul (Explorer, tele met humbuckers, een superstrat, gewone strat met hsh en had opstelling, maar nog nooit een 24.75 inch, 2 humbuckers, 4 pots gitaar.
Laatste anderhalf jaar hoofdzakelijk op een junior gespeeld, nu weer meer op een strat, ben echt benieuwd hoe een lp zou bevallen
Ik heb ook niet echt voorbeelden met een lp (ben meer van Hendrix, srv, Popa Chubby, Clapton (heeft wel af en toe op een lp gespeeld), Hiram Bullock, John Mayer.

Ik gok erop dat je met een lp mogelijk ook wat anders gaat proberen te spelen .

gepost met Tapatrut.
Ben benieuwd hoe het is vs LEs Paul Junior, vraag ik me ook al jaren af maar dan andersom!