Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hou die kerstgedachte vast, mannen!
    Lief zijn😉
    Iedereen fijne feestdagen gewenst!🍻

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Bedankt voor deze totaal niet aan de discussie toevoegende woorden. Maar misschien eerst eens leren lezen, voordat je met je stijve piemel stuiterend commentaar gaat geven
    Wat ze er aan heeft is dat ik begrijp waar ze gestopt is met de muziek opleiding. En ik ze daar volkomen gelijk in geeft.

    domme jongen
    Piemel stuiterend commentaar... Domme jongen... Good ol' Benneke! Je hebt me ook ooit 's NSB'er genoemd, omdat ik je voorliefde voor een bepaalde politieke partij dat het niet zo op heeft met andere culturen niet deelde. Was ook een fraaie.

    Maar 'je ziet er prachtig uit en dat zal de reden zijn dat ze je hier geweldig vinden, verblind en doof geworden door je schoonheid' was voornamelijk wat me enige oprispingen gaf. Er was al enige kritiek op de uitvoering gekomen en dan kom jij met zo'n opmerking. Over leren lezen gesproken. Tot zover 'domme jongen'.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    We begrijpen elkaar verkeerd geloof ik :-)

    Dat een carrière in de muziek vrijwel onmogelijk is, is juist de reden waarom ik ben gestopt met de Rockacademie. In het tweede jaar mocht ik een studente interviewen die inmiddels haar opleiding had afgerond. Ze had een bekend bandje en ik dacht dat ze echt ‘het’ leven leidde. Ze was een beetje mijn voorbeeld zegmaar, want ‘ze kon rondkomen met het maken van muziek’. Bleek dat ze drie bijbanen had om rond te komen. Volgens mij ben ik niet lang na dat interview gestopt met de opleiding, want het had mij de ogen geopend. Factoren als het moeten slijmen bij zo ongeveer iedereen uit de muzieksector speelden ook wel mee. Daar heb ik geen zin in.

    De meeste alumni van de Rockacademie (o.a. uit mijn jaar) zijn nu overigens muziekdocent of gewoon werkloos. Wat ik verder aan ‘bandjes’ zie treedt op bij bruiloften en bedrijfsfeestjes.
    Dit had ik nog niet gelezen voordat ik mijn reactie poste. Fucked up. Dan begrijp ik je keuze wel inderdaad.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Piemel stuiterend commentaar... Domme jongen... Good ol' Benneke! Je hebt me ook ooit 's NSB'er genoemd, omdat ik je voorliefde voor een bepaalde politieke partij dat het niet zo op heeft met andere culturen niet deelde. Was ook een fraaie.

    Maar 'je ziet er prachtig uit en dat zal de reden zijn dat ze je hier geweldig vinden, verblind en doof geworden door je schoonheid' was voornamelijk wat me enige oprispingen gaf. Er was al enige kritiek op de uitvoering gekomen en dan kom jij met zo'n opmerking. Over leren lezen gesproken. Tot zover 'domme jongen'.
    Het mag nu wel duidelijk zijn dat iets je hersenen aangetast heeft, waarschijnlijk het vele rukken
    Ik zou zeggen zoek hulp want je bent ziek erg ziek

    Je bent blijkbaar een raar raceneus persoon . Dingen van jaren geleden erbij halen vreemd.
    Ik ben ook al jaren weg van gitaar.net

    Nogmaals ziek errg ziek laat jezelf eens nakijken.
    Laatst gewijzigd door benwave; 25 december 2017 om 13:48

  5. #55
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Heren, als jullie elkaar verrot willen schelden, ga gerust je gang, maar niet in Bibi's topic.

    Is PB een goed plan?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ziek erg ziek.... Vele rukken... Het blijft good ol' Benneke. Ben heeft ook een beetje een eigen beeld van de waarheid, geeft ook niet. Nee, ik denk niet dat een pb erg veel gaat veranderen. Hoeft ook niet. Ik ga kerst vieren bij schoonouders. Die willen graag hun kleinkind zien van zieke, rukkende vader en zo. En nee, het klopt. Dit hoort niet in Bibi haar topic thuis. Maar ik had ook niet verwacht dat iemand maanden later nog uit z'n slof zou schieten.

  7. #57
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Zijn we nu klaar?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Zijn we nu klaar?
    Wat mij betreft wel , Prettige kerst verder

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top