Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 58
  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vind die begeleiding helemaal niet zo beroerd. Wat meer ingetogen dan het origineel maar zeker niet beroerd.

  2. #22

    Standaard

    Zo, ik heb niet meer zo’n discussie gezien sinds ik een cover van Pink Floyd online zette haha.

    Ach ieder zijn mening toch? Daarom heb ik het ook hier geplaatst, ik was benieuwd wat jullie ervan vonden. Om meteen te zeggen dat ik niet thuis hoor in de muziekwereld vind ik alleen een nogal voorbarige conclusie. Zet een (levende) Bowie, voordat hij bekend was, neer bij een Idols auditie en de man zal vierkant uitgelachen worden. Nu is het een legende.

    Ik beschik niet over de knoppen/programma’s waarmee ik mijn stem echt kan ‘rechttrekken’ zoals dat in studio’s wordt gedaan. Resulteert in veel gefrustreerde takes waar toch altijd stukken in zitten die niet perfect klinken, vooral als er ook drie backings achter moeten. Op een gegeven moment hou ik ermee op, anders wordt het te ‘gemaakt’.

    De backingtrack was al gemixed/gemasterd aangeleverd, dus daar kan ik ook weinig aan doen helaas.

    Maar nogmaals: ik respecteer alle meningen hier, zo lang ze maar niet meteen als een vaststaand feit worden gebracht.

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    Zo, ik heb niet meer zo’n discussie gezien sinds ik een cover van Pink Floyd online zette haha.

    Ach ieder zijn mening toch? Daarom heb ik het ook hier geplaatst, ik was benieuwd wat jullie ervan vonden. Om meteen te zeggen dat ik niet thuis hoor in de muziekwereld vind ik alleen een nogal voorbarige conclusie. Zet een (levende) Bowie, voordat hij bekend was, neer bij een Idols auditie en de man zal vierkant uitgelachen worden. Nu is het een legende.
    Zo is het Bibi. Een roadie van Queen dacht destijds ook hetzelfde over Queen. Hij was toen roadie van Mott the Hoople waar Queen het voorprogramma voor deed. Toen hij ze destijds zag spelen dacht hij van, wat een zooitje knoeiers, die gaan het nooit maken.

  4. #24
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.698

    Standaard

    Dan had die roadie er weing verstand van want Queen was vanaf dag een geniaal goed.

    Bibi, laat je niet gek maken, je gaat lekker.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    ... ik respecteer alle meningen hier, zo lang ze maar niet meteen als een vaststaand feit worden gebracht.
    Ook hier geldt: de beste stuurlui staan aan wal
    Trek het je niet aan en doe gewoon lekker je ding.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    sterk dat je dat allemaal na 10 seconden instrumentale intro hebt kunnen vaststellen.

    En verder in dit topic: alle macht aan de pedante schoolmeesters, as usual op gitaarnet
    Nah waren t 20 seconden. Alle macht aan hen die lopen huilen dat iemand pedant is als ie zijn mening geeft. Wat een gehuil. Ik geef mijn mening, Ben ook. Niets mis mee dunkt me

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nah waren t 20 seconden. Alle macht aan hen die lopen huilen dat iemand pedant is als ie zijn mening geeft. Wat een gehuil. Ik geef mijn mening, Ben ook. Niets mis mee dunkt me
    de zang begint na 25 seconden... Dat bedoel ik dus: maar wat roepen, altijd ook overdrijven, kinderachtig, beetje trump.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    de zang begint na 25 seconden... Dat bedoel ik dus: maar wat roepen, altijd ook overdrijven, kinderachtig, beetje trump.
    Wel eens goed geëxperimenteerd met de diverse mogelijkheden van btowsers? Je kunt, I kid you not, spoelen door nummers, naar voor en achteren.

    Ik zal voortaan special voor huilebalken als jij de timer die tot planck seconden gaat aansluiten.

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nah waren t 20 seconden. Alle macht aan hen die lopen huilen dat iemand pedant is als ie zijn mening geeft. Wat een gehuil. Ik geef mijn mening, Ben ook. Niets mis mee dunkt me

    Kritiek is gratis advies zei een groot man mij een keer.

    Bibi heeft een Toto hit opgenomen en is benieuwd wat het forum daarvan vindt. Zij vraagt dus om meningen en het liefst heeft zijn een goed onderbouwde mening, ook als je er geen flikker aan vindt.

    Maar in mijn beleving is iets zeggen als 'ik heb het na tien seconden uitgezet' geen mening geven, maar iemand afplassen.

    Derhalve ben ik wel benieuwd naar jouw prestaties op het gebied van de muziek.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Kritiek is gratis advies zei een groot man mij een keer.

    Bibi heeft een Toto hit opgenomen en is benieuwd wat het forum daarvan vindt. Zij vraagt dus om meningen en het liefst heeft zijn een goed onderbouwde mening, ook als je er geen flikker aan vindt.

    Maar in mijn beleving is iets zeggen als 'ik heb het na tien seconden uitgezet' geen mening geven, maar iemand afplassen
    Derhalve ben ik wel benieuwd naar jouw prestaties op het gebied van de muziek.
    Over t algemeen ben ik op dit forum een consistente factor met gedetailleerd commentaar geven op songs en t plaatsen van eigen materiaal. Blijkbaar in tegenstelling tot jou want dan had je niet
    benieuwd naar mijn prestaties hoeven zijn. Wat die er verder mee te maken hebben weet ik overigens niet. Beetje raar.

    Oké, ik had wat meer commentaar kunnen geven waar de beste Bibi wat meer mee zou kunnen doen. Zie dan ook mijn tweede post in dit topic. Eaaar staan concrede dingen in waar ze wat mee kan. En ik had t misschien wat viendleuker kunnen verpakken, eens.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top