Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 58
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Bibi
    Zeer verstandig dat je voor een goede opleiding kiest, in de muziek hoe hard het ook misschien mag klinken maak je gewoon geen enkele kans. Het is simpelweg gewoon niet goed genoeg. Je ziet er prachtig uit en dat zal de reden zijn dat ze je hier geweldig vinden, verblind en doof geworden door je schoonheid.
    Nogmaals verstandige keuze eerst een opleiding en blijven zingen voor de lol, en laat je niets wijs maken

  2. #12

    Standaard

    AAAAH
    we hebben een kenner in huis

    je weet wel zo iemand die tegen mick het zelfde gezegd zou hebben

    kijk in principe is gewoon niemand "goed" genoeg. Het is aan jouw om het tegendeel te bewijzen

    nevermind the bollocks !!!!

    en dit van een niet juichert LOL
    die benno toch
    Laatst gewijzigd door guitarkid2; 24 november 2017 om 22:59

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik heb t na 10 seconden uitgezet Sorry.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Bibi
    Zeer verstandig dat je voor een goede opleiding kiest, in de muziek hoe hard het ook misschien mag klinken maak je gewoon geen enkele kans. Het is simpelweg gewoon niet goed genoeg. Je ziet er prachtig uit en dat zal de reden zijn dat ze je hier geweldig vinden, verblind en doof geworden door je schoonheid.
    Nogmaals verstandige keuze eerst een opleiding en blijven zingen voor de lol, en laat je niets wijs maken
    Ik heb zojuist een beetje kots lopen wegslikken geloof ik. Vieze opa die heul beschermend een jongmens probeert te beschermen... Echt... Als er nou één post hier in dit topic staat waar het meiske he-le-maal niks aan heeft! Serieus, ga weer lekker de lul lopen uithangen op dat Gitaar.net man. Ah nee, wacht, daar is iedereen met een klein beetje knowhow weggelopen cq weggepest door een kliekje waar jij ook gretig onderdeel van uitmaakte! Inhoud was geen noodzaak, toch Benneke?

    Afijn, sorry Bibi. Heb je ook niks aan. Het was even sterker dan ik. Om wel nog wat inhoudelijk op je post in te gaan, doe ik wel een poging. Ik kan persoonlijk helemaal niks met je genre, maar dat is puur smaakgebonden. Maar wat je zegt over die rockacademie, ik vind het persoonlijk alleen maar grote plus. Geen aangeleerde trucjes en zo, gewoon lekker dicht bij jezelf blijven en je niet laten voorschrijven hoe te doen. Geld valt er toch nauwelijks in te verdienen in de muziek, of je moet al enorm veel geluk hebben en dat is de realiteit, helaas. Talent heb je zat, dus lekker doorgaan met wat jij leuk vindt! Want dat is mijns inziens het meest belangrijke van muziek maken, da's jouw manier van je uitdrukken.

    Wel al 's geprobeerd je eigen muziek te schrijven? Als dat je ding niet is, niet doen hoor en lekker blijven doen wat je leuk vindt. Maar als je je enigszins wilt onderscheiden en niet wilt blijven hangen in aangeleerde zangtrucjes loont eigen nummers schrijven enorm en ik denk dat je met behulp van goeie muzikanten om je heen talent zat hebt om tot iets moois te komen.

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vind die kopstem wel mooi.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik heb t na 10 seconden uitgezet Sorry.
    Haha, ik ook en lees nu je reactie die ik dan vaak toch liever voor mijzelf houd, oeps, niet dus. Ik heb een schurfthekel aan Toto dus dat werkt ook niet mee.

    @ Bibi: veel succes met je nieuwe studie wat gezien het huidige klimaat in Nederland verstandig te noemen is, hoewel met verstand je vaak ook beter geen muziek kan maken ;-)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik trek Toto verder meestal wel *oeps* wellicht is dat t probleem. De cover is niet zo denderend, zang is wijfelig, heeft te veel valse momenten en mist power en verhaal, de backing is ook rommelig. Ik denk dat je meer tot je recht zou komen bij andere nummers of idd eigen werk. Dit is geen makkelij nummer om te zingen en dan schep je hoge verwachtingen.

    Het goed nieuws is dat je 10p0000000X zo goed zingt als ik

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Probeer het eens met een makkelijker Toto liedje en een beter backing track:


  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik heb t na 10 seconden uitgezet Sorry.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik trek Toto verder meestal wel *oeps* wellicht is dat t probleem. De cover is niet zo denderend, zang is wijfelig, heeft te veel valse momenten en mist power en verhaal, de backing is ook rommelig. Ik denk dat je meer tot je recht zou komen bij andere nummers of idd eigen werk. Dit is geen makkelij nummer om te zingen en dan schep je hoge verwachtingen.

    Het goed nieuws is dat je 10p0000000X zo goed zingt als ik

    sterk dat je dat allemaal na 10 seconden instrumentale intro hebt kunnen vaststellen.

    En verder in dit topic: alle macht aan de pedante schoolmeesters, as usual op gitaarnet

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    sterk dat je dat allemaal na 10 seconden instrumentale intro hebt kunnen vaststellen.

    En verder: alle macht aan de schoolmeesters, as usual op gitaarnet
    Nou ja Barno, het is niet best.... toch...? Sommigen zijn daar wat directer in dan anderen. Ik heb geen zin om het meisje te dissen, maar het had zomaar gekund. Als je al niet over de zang valt, dan moet de 'band' je toch wel in negatieve zin opgevallen zijn?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top