Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 58

Hybrid View

  1. #1

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Thumbs up

    Leuk gedaan Kleine beetje valse start (regel 2) maar daarna blijft het goed.
    Begeleiding klinkt hier wat dunnetjes, ik hoor wel een bas maar die klinkt als door een klein radiootje. Arrangement is goed.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Leuk gedaan Kleine beetje valse start (regel 2) maar daarna blijft het goed.
    Begeleiding klinkt hier wat dunnetjes, ik hoor wel een bas maar die klinkt als door een klein radiootje. Arrangement is goed.
    Thanks!

    Al een hele lange tijd geen zangles meer gehad, begin het nu wel een beetje te merken helaas.

    Mixen is al helemaal een no-go. Ik werk met Garageband (ja echt) en ken de basis knoppen, maar daar blijft het bij.

    De backingtrack heb ik trouwens via Martin Motnik (bassist) kunnen krijgen, ik weet niet of jullie hem kennen? Daarvoor had ik een akoestische versie van Andy Mckee gebruikt. Die was echt prachtig, maar werd ook gelijk offline gehaald door Soundcloud ivm copyright

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lange tijd niks meer van je vernomen, Bibi. Toch doorgegaan in de muziek ? Leuk gedaan deze cover. 👍

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Lange tijd niks meer van je vernomen, Bibi. Toch doorgegaan in de muziek ? Leuk gedaan deze cover. ��
    Dankje! Ja het is lang geleden...

    Ik ben helaas gestopt met de Rockacademie. In plaats daarvan ben ik rechten gaan studeren en ik zit nu in het laatste jaar van het HBO (daarna ga ik door naar de universiteit). Een hele switch, maar ik voelde me er prettiger bij om muziek als hobby te houden en wel enige zekerheid te creëren voor de toekomst.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    Dankje! Ja het is lang geleden...

    Ik ben helaas gestopt met de Rockacademie. In plaats daarvan ben ik rechten gaan studeren en ik zit nu in het laatste jaar van het HBO (daarna ga ik door naar de universiteit). Een hele switch, maar ik voelde me er prettiger bij om muziek als hobby te houden en wel enige zekerheid te creëren voor de toekomst.
    Lol, ik heb letterlijk het omgekeerde. Keurige studie gedaan en een baan maar aan de andere kant vraag ik me af of je misschien niet gelukkiger bent wanneer je je passie volgt en met minder geld leeft.
    Ik denk overigens dat je beter gewoon met een goede webcam/iphone kan opnemen dan hoef je niet te mixen, deze mix is echt verneukt. Een hele tijd geleden kan ik me wel herinneren dat ik videos heb gezien van jou die goed klonken, dus als je zangvermogen kan het niet liggen. Dit klinkt niet zo goed imo .
    Laatst gewijzigd door gitaarmike; 24 december 2017 om 14:43

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Verstandig idd. Met rechten heb je inderdaad meer kans op een succesvolle carrière.
    Mooie heldere stem heb je, gewoon een mooie semi professionele coverband zoeken met mensen met wie het klikt en lekker hobby matig spelen is ook leuk!👍

  8. #8

    Standaard

    Het luisteren stel ik uit tot ik de beschikking heb over fatsoenlijke koptelefoon of speakers.
    Voor nu: veel plezier.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #9

    Standaard

    @arjen hoe hollands van je


    welk grappig dat je zegt met die *****academie gestopt bent
    want 1 ding viel me nl op na het luisteren van dit ***** liedje(ik mag dat zeggen want ik weet het gewoon weet je wel )
    dat je kwa stem(gebruik) weinig veranderd bent

  10. #10

    Standaard

    Nee qua stem niet gelukkig. Qua stemgebruik wel.
    Weg foefjes en nep kraakjes aan het begin van een zin. Een stuk more natural. Ik vind 't een vooruitgang.

    En ach (kijk naar mij) met een hobby als muziek kun je happy oud worden.
    Leuk dat je terug bent. En ik hoop niet alleen met covers?
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top