Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Wat tegenwind dan maar: Ik heb nog nooit een slechte ervaring met Music Store gehad.
    Ook wel eens wat geretourneerd? En ging dat goed?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Idem, al erg vaak bij Musicstore besteld (zowel online, als ook gewoon langsgegaan), en dat ging altijd goed. 2x iets moeten retourneren wegens een foute bestelling (1x fout type, mijn vergissing. En 1x een dead-on-arrival). Bellen met de klantendienst, in het Nederlands geholpen en binnen de dag had ik mijn retourlabel, en binnen de week mijn geld terug.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb er zelf probleemloos een paar keer wat besteld en ook van anderen nooit iets negatiefs gehoord.

  4. #24
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Kan een zaak als de TFOA dit merk niet op voorraad krijgen?
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Keymusic heeft dat merk standaard in het gamma. Je kunt eens bellen en vragen wanneer die jumbo's op voorraad komen?
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #26

    Standaard

    Ook bij mij staat hij op mijn verlangljstje. Heb ooit in Den Haag in een gitaarwinkrl over een Gibson gespeeld maar die moest het que geluid afleggen tegen de Taylor jumbo (model uit roulatie) die ik bij Casa Benelly toen gekocht heb.
    Toch ben ik gewoon verliefd op het j200 model en dan zou deze Sigma een mooie asneinst en betaslbare backup kunnen zijn.
    Overweeg om in het nieuwe jaar naar Duitsland toe te rijden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Vandaag maar eens in de auto gestapt richting Köln. Eens kijken hoe Music store er van binnen uit zag, om uiteindelijk wellicht een leuke Sigma GJA SG200 mee terug te nemen. De reviews van Music Store hadden me er van weerhouden hem online te bestellen. Pokken eind rijden, faliekant klote weer, doodsangsten uitgeslagen op waterige en smalle Duitse snelwegen vanwege werkverkeer, idiote linkse inhalers en uiteindelijk ook nog eens twintig minuten om rijden omdat net díe ene afslag die ik nodig had was afgesloten. Afijn, ik was er. Viel me niet tegen toen ik binnen kwam. Mooi groot en overzichtelijk. Direct naar de akoestische gitaren gelopen om te kijken of die ene gitaar er was. Hij hing er, echter enkel in kleurtje sunburst. Ik vroeg aan een nabije medewerker in mijn beste Duits of die gitaar er ook in kleurtje naturel was. Nein, was het antwoord. Hmm... teleurstelling. Op de website stond hij als beschikbaar aangegeven. Erg jammer. Dus ik trok de sunburst versie van de muur af. Stemmen was niet nodig, de gitaar was perfect op stemming. Halsprofiel was iets breder dan ik verwacht had. Voelde erg prettig. Ook niet te dun, dus compleet mijn smaak. Even op gespeeld, maar het geluid kon me niet bekoren. Wel warm, maar enigszins dof. Zelfs met mijn carbon plectrum bleef hij relatief dof klinken. Helaas dus nog een teleurstelling. Ook de iets goedkopere versie stond er, de GJM SG-100, tevens in sunburst. Dus die er ook maar even bij gepakt. Die klonk erg fraai! Meer punch en midrange, een stuk helderder, wel iets minder bass en warmte. Ik ging hem een beetje inspecteren en hij bleek toch wel erg fraai afgewerkt. De achterzijde leek in eerste instantie volledig zwart, maar als je goed keek zag je de houtnerf er nog net door heen. Toch wel fraai, maar optisch wel wat simpeler als de GJA SG-200. Misschien dan toch maar die meenemen?

    Vervolgens kwam de dame die me zojuist daarvoor een 'nein' had verkocht bij me. Ze had zich vergist. De naturel versie was op voorraad in het magazijn. Yes!! Het zou een half uurtje duren voordat hij bij haar was. Prima, genoeg gitaren in de buurt om te bespelen, ik vermaakte me nog wel een half uur. De dame wenkte me wanneer hij gearriveerd was. Vol spanning keek ik toe terwijl ze de gitaar uitpakte. Optisch zeer fraai, echt wonderschoon. Ze stemde hem even en sloeg vervolgens een E akkoord aan. Ik kon direct horen dat hij helderder en luider klonk als de sunburst versie en warmer als de GJM SG-100. Eerst even geinspecteerd. Enige 'mankementje' dat ik vond was dat de lijn van de top niet volledig door het midden liep. Maar dat maakte me niks meer uit. Hij klonk fantastisch en speelde direct uit de doos perfect. Nog even aangesloten op een versterker om te checken hoe hij versterkt zou klinken. Klonk dikke prima. Ingepakt en meegenomen. Dit was de lange trip meer dan waard!

    En uiteraard, pic's or didn't happen. Dus:



    Kreeg m er niet zo mooi op, beetje donker binnen. Morgen volgen wat betere foto's.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Gloeiende... Post dit nou niet! Het wordt toch al zo'n dure maand...
    "Meten is weten, gissen is missen"

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Wow, lekker hoor!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Heel mooi ding! En tripjes naar Keulen eindigen voor mij ook altijd met een hngd! :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top