Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 38
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ook niet vies! Dan kom je qua klank iets meer richting de J-45. Niks mis mee, maar wel anders.

    Trouwens, mijn opmerking over het ontbreken van een gig bag was slechts een aanname. Misschien krijg je dat er wél bij. Geen idee.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Je aanname klopte wel, in principe zit er ook geen gigbag bij

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Alleen met element verkrijgbaar? Da's dan weer jammer, ik had liever een optie zonder element gezien.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Alleen met element verkrijgbaar? Da's dan weer jammer, ik had liever een optie zonder element gezien.
    Waarom? Dat ding zit toch niks in de weg, of zie ik dat verkeerd?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Ik betaal niet graag voor iets wat ik niet gebruik
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ik betaal niet graag voor iets wat ik niet gebruik
    Dat vind ik normaal gesproken een hele goede reden, maar als die J-100 kopie twee- tot driehonderd euro goedkoper is dan de J-200 kopie, dan betaal je zo weinig voor zoveel aan kwaliteit, daar zit eigenlijk niks meer onder. Zie het als een cadeautje. En wat zou het gescheeld hebben als ze het zonder piezo op de markt hadden gebracht? Tientje of 3?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Dat laatste is dan ook wel weer waar. Los koop je het element als consument voor 6 tientjes en dan moet het er nog in, Sigma koopt ze groot in en dat zal flink schelen.

    Maar ik heb toch graag de keuze, als ik een element zou willen zou ik graag een schone lei hebben en niet de keuze van de fabrikant eruit moeten slopen voor een geavanceerder systeem.

    Ook heb ik wel het idee dat zo'n ingebouwd element onder het zadel de akoestische klank benadeelt. Ik bedoel, de trillingsoverdracht van de snaar naar het bovenblad wil je zo goed mogelijk. Men vervangt ook plastic zadels voor TUSQ of been en wil ook geen plastic pennen in de brug. En dan is zo'n piëzo-strip ineens geen probleem?
    Laatst gewijzigd door Plant; 20 november 2017 om 21:35
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Zat vandaag een beetje te googlen of ik de natural versie ergens kon bestellen en evt. retourneren als hij niet bevalt. Mijn ongeduld is ernstig Enige website waar ik hem kon vinden was de Duitse website Music Store Professional. Ik kende de website niet, dus ik ging eerst een beetje rondneuzen. Schijnt een grote webwinkel te zijn met een fysieke locatie in Köln. Leuk, dacht ik. Probeerde dus ook maar even te achterhalen hoe retourneren evt zou werken. Op de website niks over te vinden. Eigenaardig. Vervolgens maar eens gegoogled. Kwam op een website terecht met een bom aan kritiek over de klantenservice. Allemachtig, niet mals die verhalen die je daar las. Kun je rustig met een bakje popcorn en een biertje voor gaan zitten. Niks van toegevoegde waarde voor dit topic, maar wegens de verbazing vond ik het toch even noemenswaardig. Bestellen is daar dus geen optie. Al hoewel, bestellen kan wel. Je product ontvangen of retour zenden is een ander verhaal

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Toch maar heenrijden dan maar?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Wat tegenwind dan maar: Ik heb nog nooit een slechte ervaring met Music Store gehad.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top