Ik heb zelf een JVM410 die ik met mijn G-System schakel en dat gaat perfect.
Mijn vriend heeft een 5150 III (100w stealth) en die heeft geen midi (behoorlijke fail imo van Fender) en ook een G-System. Om deze toch via midi te kunnen schakelen heeft hij een RJM Amp Gizmo midi switcher en kabel voor de 5150 gekocht.

Wij de boel aangesloten en werkend gemaakt. Was niet moeilijk en werkt op zich. Maarrr..... 1 dingetje is een beetje irritant en ik lees hier niks over op fora dus wellicht hebben toch net iets fout gedaan:
De 5150 heeft 3 kanalen: groen, blauw en rood. Schakelen tussen groen en blauw is geen enkel probleem en werkt foutloos. Zodra echt het rode kanaal een keer gekozen is dan schakelt hij niet direct terug naar groen of blauw als je dat commando geeft.
Wil ik van rood naar groen, dan moet ik eerst blauw kiezen (er gebeurt dan nog niks) en dan groen; pas dan schakelt hij naar groen. 2x groen achter elkaar werkt niet.
Hetzelfde als ik van rood naar blauw wil. Dan moet ik eerst groen trappen (gebeurt nog niks) en dan blauw. Dan activeert blauw. 2x blauw achter elkaar werkt niet.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad of een idee wat het kan zijn?