Ik heb hier een losse pre- en poweramp, dus alleen preamp out en poweramp in, zonder (regelbare) fx loop.

Nu heb ik een chorus welke ik tussen de pre- en poweramp wil plaatsen.
In bypass gaat dit goed, maar wanneer de chorus geactiveerd is, staat ie van pure ellende te vervormen/clippen.
Nu kan ik natuurlijk het preamp volume naar beneden draaien, maar dan moet het preamp volume dermate laag staan dat de combinatie pre- met poweramp voor geen meter klinkt; heel ielig/indirect (met deze lage levels ook als de preamp rechtstreeks in de poweramp gaat), om de effect invloed uit te sluiten).

Blijkbaar wil de poweramp graag een bepaalde input zien, óf in de preamp wordt er iets extra gefilterd bij zeer lage levels.
Ik gok zelf op het eerste, want als ik via de preamp mijn interface in ga, dan heb ik geen noemenswaardig geluidsverschil tussen een lage preamp uit (met input gain op interface hoger) en hoge preamp out (met input gain op interface lager).

Nu zijn er van die kastjes, van ebtech bijvoorbeeld (https://www.bax-shop.nl/ground-loop-...hifter)waarmee je van line level terug kunt naar instrument level, dus zoiets zou ik wellicht direct na de preamp kunnen zetten.
Maar wat moet ik dan na de chorus doen? Die ebtech kastjes zijn passief, dus alhoewel die ook van instrument level naar line level kunnen omzetten, kunnen die toch nooit het level omhoog transformeren zonder enige vorm van preamp, of zie ik dat verkeerd?

Iemand enig idee wat ik hiervoor nodig zou hebben?