Werk al 8 jaar met mijn engl blackmore, perfect! Weinig knoppen, toch 4 kanaal en heerlijke sound. Maar voor in repetitieruimte mogelijk overkill. Sowieso moet je jezelf nooit af laten schrikken door hoeveelheid knoppen, 9 van de 10 keer zit de versterkers alsnog poepsimpel in elkaar. Als jij een twee kanaal versterker hebt met afzonderlijke gain, eq en master en presence heb je al 11 knoppen. Terwijl het een doodsimpele 2 kanaals amp is. Ik schijt meestal sneller van een hoeveelheid bright,tight,fat,focus,talent-switches.

Voor in repetitieruimte is engl combootje een mooie keuze en degelijk denk ik. De Engl sceamer is simpel en clean, beetje de combo met zelfde opties als mijn blackmore. Andere goede optie maar zie je minder tweedehands is de engl raider, beetje de vernieuwde versie van de sceamer.

Aan de andere kant als je het helemaal voor iedereen functioneel wilt maken is misschien een top met 2x12 nog beter (afhankelijk van budget natuurlijk). Dan geef je mensen ook nog de kans om enkel eigen top mee te nemen en in te prikken op het cabinet wat er staat, vond ik tenminste ideaal bij onze vorige repetitieruimte. Weinig