Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    450 schurkt tegen de bovengrens van het redelijke aan, daarboven (net ff) te duur.
    Voor 400 een mooie deal, alles daaronder een steal.

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zender Bekijk bericht
    Ondertussen heb ik een Mesa Boogie fifty/fifty op het oog, maar de verkoper vraagt 450 euro. Is dit een beetje een deugdelijke prijs? De amp zelf is volledig in orde en in een uitstekende staat.

    Hoger dan 2u wil ik overigens niet gaan. Samen met de E530 is het dan netjes in balans, stroomstripje achterin de case, 112 of 212 eronder en klaar.
    Ik ben net als tschrama erg gecharmeerd van de Simul Class serie van Mesa Boogie. Maar de fifty/fifty met 6L6 buizen van Mesa is volgens mij een heel aardig alternatief als je een ruimte besparende oplossing zoekt. Koop in ieder geval geen digitale D-class stereo eindtrap want dat klinkt waardeloos in vergelijking met de AB buizen power-amp.

  3. #43

    Standaard

    En toen was ik voorzien van een Mesa fifty/fifty. Voor de prijs van 450 bleek er ook een 2u case bij te zitten die ik voor een paar tientjes op marktplaats kan zetten. Uiteindelijk dus best wel een sweet deal.

    Nu nog even nieuwe cab regelen (212 V30+K100) en ik kan de komende jaren vooruit.

  4. #44
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Qua sound een goede poweramp. Zelfs in combinatie met een stijf en schril klinkende voorversterker klonk het geweldig. Maar voor mij niet handzaam genoeg.

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zender Bekijk bericht
    En toen was ik voorzien van een Mesa fifty/fifty. Voor de prijs van 450 bleek er ook een 2u case bij te zitten die ik voor een paar tientjes op marktplaats kan zetten. Uiteindelijk dus best wel een sweet deal.

    Nu nog even nieuwe cab regelen (212 V30+K100) en ik kan de komende jaren vooruit.

    Goede beslissing. Veel plezier ermee!

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nice catch, als de buizen nog goed zijn helemaal.

  7. #47

    Standaard

    nog steeds een mesa 2:90 te koop op marktplaats voor ? 440,-? .. damm goede prijs.

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...f4f8b9c5b7a618
    Meer informatie over mijn versterkers en mijn Pedalen en Versterker workshops: http://sgravenmade.nl/workshops/vers...uwen-workshop/

  8. #48

    Standaard

    Die is ondertussen verkocht, en ook ik ben al voorzien..


    Toch jammer dat er nu een Mesa fifty/fifty op staat met een wel heel aantrekkelijke prijs:
    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

    Slechts 275, welhaast te mooi om waar te zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top