Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 73
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ben al 35 jaar bezig, stel mijn elektrische planken zelf af. Heb al heel wat door mijn handen gehad. Met een Ibanez S320 met de ZR tremolo ben ik toch wel een hele middag bezig geweest met de handleiding erbij op de tablet. Toch wel wat anders dan een Strat of, nog eenvoudiger, LP afstellen.

    Voor het zwaardere werk, fretwerk etc. Wie weet iemand in de Provinsje Fryslan of anders in Grunn?
    Rikkers in Groningen. Absolute vaklui.

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ben al 35 jaar bezig, stel mijn elektrische planken zelf af. Heb al heel wat door mijn handen gehad. Met een Ibanez S320 met de ZR tremolo ben ik toch wel een hele middag bezig geweest met de handleiding erbij op de tablet. Toch wel wat anders dan een Strat of, nog eenvoudiger, LP afstellen.

    Voor het zwaardere werk, fretwerk etc. Wie weet iemand in de Provinsje Fryslan of anders in Grunn?
    gitaarupgrade.nl in Bolsward. Aardige gast en een goed vakman.

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.988

    Standaard

    Ik zal wel weer afgeschoten worden maar @Brum en @jutter: dus deze vakmannen zijn helemaal wat de TS zoekt qua zijn specifieke eisen?

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zal wel weer afgeschoten worden maar @Brum en @jutter: dus deze vakmannen zijn helemaal wat de TS zoekt qua zijn specifieke eisen?
    Anders reageer ik niet ;-)

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    O ja, pang!

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zal wel weer afgeschoten worden maar @Brum en @jutter: dus deze vakmannen zijn helemaal wat de TS zoekt qua zijn specifieke eisen?
    Nee, want ik reageerde in dit geval op munkie. Wellicht heb je de vraag van munkie niet gelezen, maar die vroeg naar o.a. fretwerk en iemand die dat kan doen in Groningen/Friesland. Ja, dan is Rikkers in mijn opinie de beste optie in het noorden. Sowieso zijn de mannen van Rikkers één van de betere gitaar en basgitaar bouwers in Nederland, die kun je logischerwijs dan ook wel een refret klusje toevertrouwen. Hoe ik dat weet? Uit eigen ervaring.

    Of het ook wat is voor de ts? Geen idee, ik zou ze in dat geval 's contacten. Maar ik heb zo het vermoeden dat de ts z'n antwoord al heeft, of niet en daar z'n conclusie uit getrokken, want reageert allang niet meer.

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nee, want ik reageerde in dit geval op munkie. Wellicht heb je de vraag van munkie niet gelezen, maar die vroeg naar o.a. fretwerk en iemand die dat kan doen in Groningen/Friesland. Ja, dan is Rikkers in mijn opinie de beste optie in het noorden. Sowieso zijn de mannen van Rikkers één van de betere gitaar en basgitaar bouwers in Nederland, die kun je logischerwijs dan ook wel een refret klusje toevertrouwen. Hoe ik dat weet? Uit eigen ervaring.

    Of het ook wat is voor de ts? Geen idee, ik zou ze in dat geval 's contacten. Maar ik heb zo het vermoeden dat de ts z'n antwoord al heeft, of niet en daar z'n conclusie uit getrokken, want reageert allang niet meer.
    oke dank en 10392087230[47513[04795 tekens

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zal wel weer afgeschoten worden maar @Brum en @jutter: dus deze vakmannen zijn helemaal wat de TS zoekt qua zijn specifieke eisen?
    Ben ik nou de enige die eigenlijk nog niet precies weet wat de TS zoekt?
    Ik lees wat algemeenheden, zorgen over "ontwikkelingen" die ook al 30 jaar oud zijn, etc.

    Ik begrijp het probleem op zich wel omdat er ook zo veel prutsers rondlopen, maar toch.

    Nog iemand die nog niet genoemd is: Bas Wierink van http://www.bastagitaren.nl/ is "snelle" gitaren ook wel toevertrouwd.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Ik gok erop dat ie een paar hele innovatieve ideeën heeft die ie uit wil werken.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Ik gok erop dat ie een paar hele innovatieve ideeën heeft die ie uit wil werken.
    Dat zou natuurlijk kunnen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top