Gitaartech topics zien we hier al jaren voorbij komen en, corrigeer me als ik er naast zit, daarin kom ik al jaren gasten tegen die ergens, per ongeluk, jhet vak geleerd hebben. Grote voorkeuren voor Jazzmasters, strats, Tele's LP's, etc etc. Allemaal classics dus.

Maar wie is in NL de gast die je blind kan vertrouwen kunt als het gaat om superstrats, Steinbergers, Floyd-Rose bruggen, Alu nekken, actieve elektronica en of elementen, etc etc. Zeg maar alles waar de "classics" dus net even niet van toepassing zijn. Die dus juist een harde plasser van krijgt van de doorontwikkelingen op die classics.

Maar ook de gast die die capaciteiten beter kan onderbouwen dan met "jarenlange ervaring" alléén. Die er ook een dito basis van begrip waarom iets zo werkt (of niet) onder kan bouwen doordattie het systeem snapt.

Of,
Ik zoek een gitaartech die referenties heeft op kunst en kunde met voorgenoemd segment. En niet de zoveelste met een grote bek omdat hij toevallig merkte eenoog te zijn in het land der blinden. De gitaartech die volledig in 2017 staat in plaats van te zijn gestopt met nadenken na 1969.