Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 67 van 67
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Een (volwassen) gast als John Mayer heeft een perfecte sound, doet dit met meer dan alleen een gitaar en amp maar weet iedereen het idee te geven dat hij het niet moeilijker maakt.
    De muziek van John Mayer vind ik dus juist helemaal niks, echt natte dweil muziek.

  2. #62

    Standaard

    precies
    diizz da shizzle



  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    De muziek van John Mayer vind ik dus juist helemaal niks, echt natte dweil muziek.
    Bedoel je dan die natte top-40-meuk waar menig MILF een slakkenspoor van achterlaat of dat wat hij met z'n trio ten gehore brengt? Dat laatste heeft in ieder geval best mijn voorkeur.
    Over niet te pruimen gesproken: Joe Bonamassa - gevoelloos notenpoeperij. Maar da's mijn bescheiden mening.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Die live at rockpalast dvd van bonamassa (met eric czar op bas) vind ik wel érg gaaf overigens.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Bonamassa lijkt het de laatste jaren een beetje te verliezen, voor mij althans. Beetje popi-jopie doen, inderdaad veel notenkakken. Hij kan het wel, zijn eerdere werk is wel vet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Eens. Maar dat heb ik ook met Mayer. Zn vroege werk in een 3 mans bezetting is zeker wel goed.
    Maar beide heren moeten ook verdienen dus wordt het steeds gelikter en borduren ze voort op wat publiek trekt.
    Die pakken mag Bonamassa thuislaten trouwens. Dus een styliste heeft nog werk te doen met hem 😉

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik weet het niet. Als ik Bonamassa bezig zie, dan hoor ik nog steeds die waanzinnig goede gitarist. Ik merk echter ook dat ik zijn gedoe met zijn onbetaalbare spullen en zijn gedweep ermee zat begin te worden. En het idiote is dat hij het eigenlijk niet meer goed kan doen. Nu is ie ineens weer helemaal terug naar 1 gitaartje en 1 amp. En vervolgens prijst ie zijn signature Epiphone aan..... Hij heeft zijn geloofwaardigheid verloren. Niet eens als gitarist, maar wel als mens. En ik denk dat je dat onbewust mee laat wegen in je oordeel. Ik vrees dat ik me daar ook in mee laat slepen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top