Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 265
  1. #21

    Standaard

    Als ik deze thread zo lees (en die andere over die Extreme thread) willen jullie alleen maar positieve opmerkingen en verbazing over de hoge snelheid en technische trucs. Opbouwende kritiek mag alleen als je van shredden houdt - onzin dus. Juist de kritiek van niet-shredders kan waardevol zijn, omdat die niet alleen maar letten op de uitgevoerde technische trucjes maar ook of het uberhaupt interessant is om naar te luisteren.

    Muziek maken is blijkbaar gereduceerd tot een potje patsen en mekaar afzeiken, getuige de opmerkingen 'zoldergitaar-pilo's' en 'deze gast owned jullie allemaal' (beide uit andere thread).

    Voor de duidelijkheid: ik vind het knap hoor, en ik zal het zelf waarschijnlijk nooit kunnen. Dat neemt niet weg dat ik het nogal saai vind. Maar het is vooral jammer dat er zo'n wedstrijd van gemaakt moet worden.

    *zit achterover en wacht op de te verwachten afzeikreacties

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Als je opmerkingen uit hun context brengt en een onvolledig beeld weergeeft, kun je een prachtig negatief beeld schetsen. Dan kun je enthousiasme en een vorm van zelfverdediging al vrij eenvoudig in een kwaad daglicht stellen.

    Het wordt een beetje hoge bomen op laag water zoeken :lol:

    Je opmerking "*zit achterover en wacht op de te verwachten afzeikreacties" zegt heel veel over de vibe die een aantal personen geven.

    Ik kijk nu maar weer uit naar feedback op onze muziek
    Elke beperking is een verrijking.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ik vind het zoals anderen heir al hebben gezegd nogal niks. Echte melodie is ver te zoeken (niet dat dat altijd moet) maar het zijn gewoon een paar onsamenhangende stukken aan elkaar geplakt. Verder zit er zoals delphiro al zei veel dom toonladder-op-en-neer gerace in.

    Verder vind ik het hardstikke mooi dat jullie hier dingen posten, maar ik vraag me eigelijk af waarom jullie het doen, want iedere keer als er ook maar enige vorm kritiek op wordt gegeven stampen jullie die de grond in met pseudo-intelectuele niet-nederlandstalige quotes (vooral barret), of komen jullie met het argument dat je er geen commentaar op mag lev eren als je geen shredder bent of niett van shred houdt of als je er geen verstand van hebt. Kortom jullie zitten alleen een beetje te wachten op het homosexuele geslijm zoals jullie dat op de andere forums krijgen omdat jullie zo nerderig zijn (geweest) om ontzettend veel aan techniek te werken.

    No offende verder, frogs above the aware was geweldig, maar dit is 32423 keer niks.
    pokkel'n

  4. #24

    Standaard

    Kijk, en daarom mag ik Lennart wel .
    Bosch & Shakeel, your turn, ik pak ff een biertje en ben benieuwd

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtlhead
    Kijk, en daarom mag ik Lennart wel .
    Deblokkeer me dan even.
    pokkel'n

  6. #26

    Standaard

    Wehehehe

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Maar even terug on-topic, ik wil neit dat bosch e n shakeel denken dat ik hen neit liefheb of hen probeer te kwetsen. Om mijn gevoelens te tonen hier een quote (in het Nederlands)

    Ik hou van je zoals je bent. Ik respecteer de keuzes die je maakt om je lessen te leren op de manier die voor jou de juiste is. Onvoorwaardelijk.

    Ik weet dat het belangrijk is dat je de persoon bent die je zelf wilt zijn en niet de persoon die anderen of ik zouden willen dat je bent. Ik weet dat ik niet kan weten wat het beste is voor jou, hoewel ik dat soms misschien denk. Ik weet niet welke lessen je hier op aarde gekozen hebt, hoe je die gaat leren, met wie of in welke periode. Ik heb niet geleefd door jouw ogen, dus kan ik niet weten wat je nodig hebt of wat het beste is voor jou.

    Ik weet dat er veel manieren zijn om de verschillende facetten van het leven te bekijken en te ervaren. Ik respecteer zonder weerstand de keuzes die je op elk moment maakt. Ik oordeel daar niet over, anders zou ik je het recht ontnemen om op je eigen manier te evolueren... Dan zou ik iedereen en mezelf dat recht ontnemen.

    Je zal misschien een weg kiezen die ik nooit zou kunnen bewandelen of zou kunnen steunen. Toch zal ik je nooit de Liefde weerhouden die de Allerhoogste me heeft geschonken in mijn hart. Zoals ik van jou hou, zo zal er van mij gehouden worden. Onvoorwaardelijk.

    Het is ieder zijn onvervreemdbaar recht om zijn of haar eigen evolutie te kiezen. En met veel Liefde erken ik het recht dat je hebt om je eigen toekomst te creëren. Ik realiseer me dat de weg die voor mij het beste is, daarom niet de juiste is voor jou. Ik zal je daarom nooit mijn weg opdringen. Ik weet dat je je eigen pad te volgen hebt. Je eigen levensweg.

    Er zijn veel rassen, culturen, gewoonten, nationaliteiten en geloofssystemen in de wereld die ons kunnen verrijken. We kunnen leren uit die diversiteit. We leren elk op onze eigen unieke manier om uiteindelijk individueel weer tot Liefde en Wijsheid te komen wat ons weer één maakt. Als er maar 1 manier was om iets te doen, dan zou er maar 1 persoon nodig zijn.

    Ik zal niet enkel van je houden als je je gedraagt zoals ik zou willen of als je zou denken wat ik denk. Je bent mijn broeder of mijn zuster, ook al ben je misschien op een andere plaats geboren en geloof je misschien in een andere 'God' dan ik.

    Ik leef mijn leven in liefdevolle dienstbaarheid. Ik probeer de beste 'Ik' te zijn die ik maar kan Zijn. Wijs, liefdevol, vreugdevol…

    De Liefde die ik in me heb en die ik voel, is er voor heel God's schepping. Ik weet dat elk levend wezen een deel is van God net zoals ikzelf en ik voel een diepe Liefde voor elke persoon, elk dier, elke boom of bloem, elke vogel of oceaan en voor alle scheppingen in het universum.
    pokkel'n

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Als God dood is omdat de mens ontdekt dat hij Hem zelf heeft verzonnen, komt alles erop aan of de godenscheppende krachten behouden blijven. De overmens belichaamt de heiliging van het aardse leven als antwoord op de dood van God. De overmens is vrij van religie: hij heeft haar niet verloren, maar in zichzelf teruggenomen.

    Aldus Nietzsche
    Elke beperking is een verrijking.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    En wat heeft God er mee te maken?
    pokkel'n

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Staat in die domme quote van je.
    Elke beperking is een verrijking.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top