Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 79
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Als het allemaal niet groot mag zijn: 1 amp van 20 watt of iets meer en 1 x 12 cabje, eventueel een overdrive pedaaltje, eventueel aanvullen met wah iets van een chorus delay en je kunt bijna alles doen.
    Ja gisteren op de repetitie met enkel overdrive van de versterker dat was niets. Op gitaarvolume 10 dikke drive en op 5 clean een intro spelen dat werkt dus niet. Veuuuuls te stil.

    15 a 20 watt is perfect zo doe ik het nu ook. Ik zit erg te denken over hughes en kettner. Andere alternatieven zijn er niet echt denk ik.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Ik zit erg te denken over hughes en kettner.
    top spul :P
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik zou in jou geval een engl screamer nemen + z4 footswitch. 2 kanalen, 4 voicings van clean, crunch, soft lead en lead. Tc electronic gmajor in de loop, presets maken middels een behringer fcb1010 en je bent voor een coverband compleet afgedekt.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Compact, flink vermogen, onvervormd, gaat (als het moet) keihard, vreet pedalen als een malle, weegt geen drol en klinkt op beide kanalen ook nog eens goed: DV Mark Little 250M. Leuk 12" cabje erbij en je bent klaar.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik zou in jou geval een engl screamer nemen + z4 footswitch. 2 kanalen, 4 voicings van clean, crunch, soft lead en lead. Tc electronic gmajor in de loop, presets maken middels een behringer fcb1010 en je bent voor een coverband compleet afgedekt.
    Altijd mooi, om anderen je exacte setup aan te smeren

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ja, typisch hè?😉
    Ik krijg altijd complimenten over mn sound. En speel hier al bijna 10 jaar mee, met 1 verschil dat ik een engl thunder heb, nog compacter 😉

  7. #57

    Standaard

    Ik krijg altijd complimenten over mn sound..
    je snapt toch wel waarom
    Laatst gewijzigd door guitarkid2; 4 november 2017 om 13:59

  8. #58

    Standaard

    Ik denk dat ik voor een hot rod deluxe ga of een tubemeister 20. Daarna kan ik nog steeds belijken welke effecten ik gebruik.

    Heeft iemand ervaring met een hrd thuis gebruiken. Komt er iets stil uit of ineens 150db?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Ik heb een Blues Deluxe staan hier (het warmer klinkende broertje van de HR Deluxe), mijn ervaring is dat hij voor thuis al snel te luid is. De volume regelaar doet bij “1” niets en staat bij “2” echt aan. Meestal plug ik thuis in op m’n Laney L20H. Totaal andere sound maar voor thuis gewoon beter regelbaar. Beide versterkers doen het in de oefenruimte of op het podium uitstekend.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Mijn ervaring met Hotrod deluxe's. Ze moeten hard (!) (standje 7- om goed te klinken.

    Ik zou in jouw geval een JVM410 op de kop tikken. Dan heb je alles wat je nodig hebt, paar modulatie pedalen in de loop en klaar. Met zo'n hot rod ga je je probleem volgens mij niet echt oplossen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top