Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard Is dit nou echt geld waard?

    Klassiek verhaal: mijn vriendin koopt een gitaar, laat hem jaren staan, en wil er nu vanaf.
    Betreft zo'n (al net even klassieke) Squier Affinity Strat in de Hello Kitty editie.

    Ik vind links en rechts dat die dingen tot 350 opbrengen, maar ikzelf durf er nog geen 150 voor te vragen, er vanuit gaande dat dat destijds de vraagprijs was.

    Iemand een idee of dit nou echt die extra 200 euro waard is?

    Deze:
    https://medias.audiofanzine.com/imag...rat-157594.jpg

  2. #2

    Standaard

    ik denk dat je ' em wel in roze moet hebben...
    Maar verder heb ik enorme spijt dat ik er niet eentje gekocht heb..... Ze zijn cool.

    Die spongebobgitaar was ook te gek!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    200, 250 met bijbehorende bag, daarboven is misplaatste hype. (maar wat let je.. als een gek dat ervoor vraagt is er misschien ook een gek die dat er voor geeft...)

    en dan zijn er nog veel grotere gekken:

    https://www.ebay.com/itm/HELLO-KITTY...-/282695878938

    Pink is a must btw.

    Als ze nou een standaard trem cavity hadden zou ik er wel 1 willen, FR er op, flink relicen (ala MacWilliams BBQ) en maar punk raggen straight into a Marshall.

    (offtopic: Zo zie ik ook vraagprijzen voor Epi Valve Jr tops voor het dubbele van de prijs tijdens de clearance sales destijds.. Dijkman of Dirk Witte bijv. deed de topjes op een gegeven moment weg voor 75 euro)
    Laatst gewijzigd door MarkS; 27 oktober 2017 om 15:13

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ze worden niet meer gemaakt, en zijn ook maar vrij beperk op de markt gekomen (niet echt veel vraag naar + contract van bepaalde duur met de auteurs van Hello Kitty). Ze hebben een beetje een cultstatus gekregen nu, en dat levert wat extra geld op. Ik heb weet van een grindcore/metalband die uitsluitend op (roze) Hello Kitty instrumenten speelt (wel met EMG's in dan), gewoon voor de lol.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ze worden niet meer gemaakt, en zijn ook maar vrij beperk op de markt gekomen (niet echt veel vraag naar + contract van bepaalde duur met de auteurs van Hello Kitty). Ze hebben een beetje een cultstatus gekregen nu, en dat levert wat extra geld op.
    Kan wel zijn, maar 3x de vraagprijs voor een bare bones versie van een gewone 2e hands Affinity...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Een kennis van mij heeft zo'n ding, neemt ie soms mee naar klussen gewoon om iedereen te stangen maar speelt er ook soms op zegt ie.
    En inderdaad, heeft een blog en daar komt die Kitty wel eens voorbij.


    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7

    Standaard

    Puur rationeel gezien, nee dat is die niet waard.
    150 nieuw, dat is 2dehands 100 in goede staat ofzo iets.

    Het is de Kitty print die zo ver buiten de norm van de klassieke gitaren kleurt, plus het feit dat die in zo'n beperkte oplage geleverd is, dat deze gitaar zo aantrekkelijk maakt, voor sommigen.

    Voor die ene juiste persoon is 350 wel een aanvaardbare prijs.
    Aan u om die persoon te vinden, of gewoon voor 100 te koop zetten en dan ben je er binnen de week ook vanaf...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Als je ziet wat er tegenwoordig neergeteld wordt voor een Harmony H44 (zonder trussrod nog electronica-aarding).
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Als je ziet wat er tegenwoordig neergeteld wordt voor een Harmony H44 (zonder trussrod nog electronica-aarding).
    dat klopt, schaarste is a bitch, maar dat is dan ook een waanzinnig mooie en goede gitaar

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue Bekijk bericht
    Ik vind links en rechts dat die dingen tot 350 opbrengen, maar ikzelf durf er nog geen 150 voor te vragen, er vanuit gaande dat dat destijds de vraagprijs was.

    Iemand een idee of dit nou echt die extra 200 euro waard is?
    350,- geldt alleen voor de Hendrix re-issue

    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top