Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Schitterend gebouwd en mooie foto's ook! Ben wel benieuwd naar jouw achtergrond, houtbewerking is toch iets minder populair bij vrouwen, dacht ik.

  2. #32

    Standaard

    Update. Bedankt weer voor jullie reacties! Ik zal proberen niet naast mijn schoenen te gaan lopen hahaha!




















  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik had je inmiddels even opgezocht op FB dus jouw achtergrond is al wat duidelijker. Wat doet die plak hout tussen je pups?

  4. #34

    Standaard

    Daar kun je lekker op rammen Iets serieuzer; je graaft minder diep met je vingers in de snaren, dat kan je snelheid en je subtiliteit ten goede komen. http://www.notreble.com/buzz/2013/04...e-how-and-why/

    Mijn achtergrond is een studie industrieel ontwerp, tegenwoordig doe ik onderzoek aan de universiteit (naar games in de gezondheidszorg). Een aantal jaren geleden ben ik bij gebrek aan de praktische kant van het vak in mijn vrije tijd van alles gaan maken, van kasten tot messen tot van alles van leer (gitaarbanden o.a.) en dus moest een muziekinstrument er ook maar eens van komen. Ik had daar nooit reden toe toen ik door een blessure ben gestopt met spelen, maar kort geleden gelukkig toch weer wat op heb kunnen pakken.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb je messen ook gezien ja. Helemaal hip tegenwoordig trouwens! Smeed je ze ook?

  6. #36

    Standaard

    Wel gedaan, maar ik heb echt 0 mogelijkheid om dat thuis of ergens in de buurt te doen dus ik hou het bij 'stock removal'. Ik woon 4 hoog en mijn werkhok is maar een paar vierkante meter, harden van het staal doe ik wel thuis op het balkon maar om daar nou ook te gaan staan hameren... denk dat de mensen in een straal van een paar honderd meter daar niet zo blij mee zullen zijn

  7. #37

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Vind als leek de vorm en de vele knoppen lelijk, maar de hout en de afwerking zijn super. Altijd knap als mensen dit kunnen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top