Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31

    Standaard

    Het blijft verwarrende materie. ik kan je verder niet helpen behalve toelichten hoe het bij mij werkt misschien.
    Ik gebruik de output van de GT eigenlijk als een master volume, eigenlijk wel ideaal.
    Ik stuur de amps en drives van de GT door het cleane kanaal van mijn amp, en soms zelfs door het drive kanaal(stacken van Fuzz-OD). Als je de gains niet te hoog zet gaat dat prima. Wel even goed beide kanalen inregelen natuurlijk.
    Het is wel een groot verschil waar je de loop van de GT plaatst heb ik gemerkt.
    Overigens blijven bij mij alle volume regelaars op de amp in werking.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Helleke66 Bekijk bericht
    So far so good. Heb een aantal patches gemaakt met de GT-8 in de effects loop waar ik de preamp van de Bugera gebruik en de effecten van de GT-8. Klinkt als een tiet allemaal.
    Nu wil ik dus ook wat patches maken met de preamp van de GT-8 maar dat gaat toch nog niet helemaal lekker. Ik blijf het probleem houden dat ik dus de volume en toonregelaars op de Bugera niet kan gebruiken. Logisch natuurlijk want met send en return sla je de preamp over maar omdat er geen master volume op zit kan ik dus alleen het volume regelen met de level output knop van de GT-8 en das niet handig. Hoe stel ik dit in de chain in als het al mogelijk is?
    Je moet eerst je pad helemaal goed hebben.

    gitaar
    input gt-8
    pre-amp-effecten van de GT-8 (per patch instelbaar)
    pre-amp-keuze van de GT-8 (kun je ook uitzetten per patch als je de pre-amp van de bugera gebruikt.)
    send van de gt8 (als je in een patch de pre-amp van de gt-8 gebruikt en de preamp van de bugera niet, dan kun je de send-return van de gt-8 ook uitzetten)
    input van de bugera
    pre-amp van de bugera
    send van de bugera
    return van de gt-8
    post-amp effecten van de gt-8 (per patch instelbaar)
    output gt-8
    return bugera

    En dan kun je naar wens alles aan- en uitzetten.

    Succes, edje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top