Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Discussie: Line 6 G10

  1. #1

    Standaard Line 6 G10

    Iemand deze al geprobeerd?

    https://www.thomann.de/nl/line6_rela...6+g10_379722_0

    Volgens mij heb je hierbij geen batterij nodig maar kun je gewoon de accu steeds opladen. Dat is wel ideaal.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik heb hem nu 3 weken en ben er erg blij mee, opladen gaat moeiteloos, geluid is perfect. ik verbruik thuis nogal veel kabels (kabelbreuk) en ben zo blij dat ik ding gewoon in iedere gitaar kan inprikken en kan spelen
    hij schakelt zich zelf uit als je een tijdje niet speelt en om hem dan weer aan te zetten speel je gewoon een noot
    life sucks and then you die

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik heb hem nu 3 weken en ben er erg blij mee, opladen gaat moeiteloos, geluid is perfect. ik verbruik thuis nogal veel kabels (kabelbreuk) en ben zo blij dat ik ding gewoon in iedere gitaar kan inprikken en kan spelen
    hij schakelt zich zelf uit als je een tijdje niet speelt en om hem dan weer aan te zetten speel je gewoon een noot
    handig! gebruik je de G10 ook alleen thuis of treed je er ook mee op?
    Ik neem aan dat de zender ook gewoon in de jack van een stratocaster past? (Ivm de schuine output jack van strats)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Locatie
    Krabbendijke
    Berichten
    117

    Standaard

    Zie deze link Bram,

    https://www.youtube.com/watch?v=sTIHC86sDZo

    Pete Thorn gebruikt m gewoon in z'n Strat. Lijkt me echt een top ding!

  5. #5
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Lachen deze video, hij heeft een Helix, gebruikt daar alleen de flanger uit en gebruikt een kemper voor zijn amp model en haalt de delay uit een echo plex..
    Dat zou met veel minder hardware af kunnen.
    Vriendelijke groet,

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Zie deze link Bram,

    https://www.youtube.com/watch?v=sTIHC86sDZo

    Pete Thorn gebruikt m gewoon in z'n Strat. Lijkt me echt een top ding!
    Ah dankje! Heb een tijdje zitten twijfelen over een Line 6 G30, onze andere gitarist heeft er ook een. Alleen dat geknoei met batterijen en een veelvoorkomend probleem met het contact maken met de batterij houdt me een beetje tegen. Die andere gitarist in mn band had er laatst ook problemen mee, dan moest hij heel strak tape om zn zender plakken, zodat het batterijklepje echt ingedrukt werd, anders deed hij het niet. Las er laatst ook het een en ander over op internet en het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn.

    Deze G10 daarentegen lijkt me ideaal! 15m is ook meer dan zat bereik.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Alleen dat geknoei met batterijen en een veelvoorkomend probleem met het contact maken met de batterij houdt me een beetje tegen. Die andere gitarist in mn band had er laatst ook problemen mee, dan moest hij heel strak tape om zn zender plakken, zodat het batterijklepje echt ingedrukt werd, anders deed hij het niet. Las er laatst ook het een en ander over op internet en het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn.
    Sinds wanneer is "geknoei met batterijen" een probleem als je draadloos speelt?

    En dat contactprobleem is ook heel makkelijk op te lossen: even met een punttangetje de veertjes (de contacten) in de zender iets oprekken, heb je geen tape o.i.d. voor nodig.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Line 6 G30, onze andere gitarist heeft er ook een. Alleen dat geknoei met batterijen en een veelvoorkomend probleem met het contact maken met de batterij houdt me een beetje tegen. Die andere gitarist in mn band had er laatst ook problemen mee, dan moest hij heel strak tape om zn zender plakken, zodat het batterijklepje echt ingedrukt werd, anders deed hij het niet. Las er laatst ook het een en ander over op internet en het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn.

    Apart, ik heb een G50 gehad, een jaar of 2, en heb nu een jaar of 4 een G90, en dit probleem heb ik nog nooit gehad.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Apart, ik heb een G50 gehad, een jaar of 2, en heb nu een jaar of 4 een G90, en dit probleem heb ik nog nooit gehad.
    Ik net andersom, heb een jaar of twee een G90 gehad en speel nu een jaar of vier met een G50. Sowieso is de beltpack van beide modellen hetzelfde, namelijk de TBP-12G. In de tijd van de G90 had ik wel last van lamme contacten, daarnaast vervaagde de teksten op de beltpack, die kon je er op een gegeven moment gewoon met een beetje kracht van afvegen. Heb op een gegeven moment een losse TBP-12G besteld en daar verder geen problemen mee gehad. Nu dus al weer een paar jaar zonder gedoe spelen met de TBP-12G van de G50.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Volgens mij hebben ze bij line 6 wel een keer een aanpassing gedaan aan het batterijklepje. Die van mijn G50 ging heel (iets te) gemakkelijk open.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top