Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 80

Threaded View

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    dat je dit nu noemt, volgens mij bij tros radar kwam een opmerking voorbij m.b.t. brandgevaar bij gebruik van dit soort stekkerblokken en gebruik van meerdere daarvan doorgelust.
    maar als je (huur) huis maar weinig stopcontacten heeft, zeg bij de tv, waar je al gauw met 3 a 4 stroomapparaten zit (tv, tv kastje, router, dvd speler , stereo installatie, verlichting) hoe kan je dit dan anders oplossen?
    Niet.
    Bij mij in de meterkast zit een geaarde dubbele wandcontactdoos. Die heb ik via een overspanningsbeveiliging doorgetrokken naar een geaarde driewegdoos in een slaapkamer boven waar nu al mijn muziekspullen staan. Als ik lekker bezig ga dan staan daar op aan: hifi amp, buizen amp, effecten, synth, laptop, tv-monitor, lamp, lamp, klok. De lampen zijn halogeen, de laptop zit in een docking station wat via USB nog een paar apparaten voedt. Valt allemaal wel mee volgens mij. Zolang de dikke kabel van beneden naar boven koel blijft, blijf ik dat ook.

    Jouw voorbeeld van TV dvd stereo trekt misschien nog wel meer? Alles is uit te rekenen natuurlijk.

    edit: en wat Cluseau zegt: koop kwaliteitsspullen, da's altijd goedkoper dan een afgefikt huis.
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 26 oktober 2017 om 11:43
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top