Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    5

    Standaard Terug van weggeweest

    Door allerlei omstandigheden ben ik heel lang niet bezig geweest met gitaren, behalve af en toe de Gitarist en dergelijke lezen. Een paar jaar geleden ben ik weer geïnspireerd geraakt en ben me weer gaan verdiepen in de techniek, vooral effecten (die ik in het verleden veelvuldig gebouwd heb) en elementen.

    Ik heb een poging gedaan om uit te vinden wat de invloed is van de verschillende onderdelen van elementen, wat al snel onmogelijk bleek. Er zijn zoveel onderdelen die wel of niet worden gebruikt; er is geen goede wetenschappelijke basis te maken. Het een en ander is wel te beredeneren, wat tot gevolg heeft gehad dat ik vanuit de basis een nieuw element ben gaan ontwerpen. Gaandeweg ben ik uitgekomen bij een oude liefde, de pedalsteelgitaar - die ik nooit bespeeld heb, maar het geluid vind ik geweldig.

    Onlangs ben ik ook gaan bloggen, maar heb een enkel stuk gepost tot nu toe - ik heb diverse stukken klaarliggen en hoop binnenkort meer te posten. Ik ben te vinden op sjaakfink.blogspot.com.

  2. #2

    Standaard

    Sjaakfink???
    Ja, wat zullen we nu hebben?
    Als ik niet duhsjaak ben, wie is het dan wel?
    Maar evengoed welkom hoor!
    3posts in 7jaar tijd? Ik ken UT hebben.
    In de hoop dat je er dit keer een succes/plezier van maakt.

    Gretsch pedal steel by any chance?
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 juli 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    5

    Standaard

    Je zegt het al zelf: je bent DUHsjaak. Ik ben EENsjaak uit de vogelfamilie zoals SjaakMerel en SjaakMus.

    En Gretsch? Dat is een klassieker op gitarengebied natuurlijk. Pracht geluid.

  4. #4

    Standaard

    Welkom welkom welkom Sjaak!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top