Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard En weer een oude newbie...:-)

    Hallo allemaal,

    Speel als oudere jongere al tientallen jaren drums (Ayotte, Gretch, Paiste, Zildjian en Meinl) en sinds 1999 ook bas. Voor elk instrument een (hobby) band dus verveel me niet. Heb een verzameling bassen incl Fender Jazz en Precision, maar speel toch in de praktijk het vaakst op mijn Godin Shifter (4) bas ([URL="http://www.godinguitars.com/godinshifterbassp.htm"], lekkere hals, goed afgesteld door Rikkers in Groningen en met een flip of the switch van mellow naar knorretje. Meest bijzondere bas die ik heb is een originele Framus 1/150 Star Bass uit 1963 en een originele 80s Hagstrom Super Swede (ook echt een lekker basje, veel mee opgetreden). Versterker Mesa Carbine M6 top en Barefaced Big Baby II kast die me heel goed bevalt.

  2. #2

    Standaard

    Ha leuk, een ander geluid op GN.
    Ik heb op het punt gestaan om een shifter aan te schaffen, kort na intro.

    En bij wijze van verrassing ging de prijs ineens met pakweg 50 0/0 omhoog en toen ineens was ik het zo maar zat.
    Dus het is er nooit van gekomen.

    Inmiddels is ie weer naar beneden bijsteld, die prijs, maar de lol is er een beetje af.

    Je drumkit ziet er fraai uit als ik op de namen af mag gaan, dus ik stem voor je toelating.
    Welkom. Ik hoop dat je ook van je bands iets post in ‘sounds’ bijvoorbeeld.

    En ik hoop dat je t hier en met je muziek naar je zin zult hebben.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3

    Standaard

    Ik kocht de Shifter 2e hands in prima staat, dus was goed te doen.
    Hieronder een plaatje, naast mijn akoestische basje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top