Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Heroes (David Bowie) Live

    https://www.youtube.com/watch?v=uRay-CBE7VY

    Een live opname van het optreden in Gorinchem! Het einde is getimed op het koffiezetapparaat, tenminste zo lijkt het


    My arrangement for David Bowie's Heroes performed live. Itg's nice to have a tune that thrives on attitude rather than subtelness every now and then Traffic jams doubled my travelling timeto over three hours, so unload as fast as possible on arrival, setup, quick soundcheck and tuning. Two sips of coffee, and play. I didn't get around to put a small table next to me for the ebow. And having the Ebow on the right spot on the guitar in mid flight is tricky at best... Enjoy!

    Google translate maakt het er niet begrijpelijker op





    Mijn afspraak voor David Bowie's Heroes speelde live. Itg is leuk om een ​​melodie te hebben die in de houding in plaats van subtitel wordt geduwd Verkeersstoringen verdubbelde mijn reistijd over drie uur, dus los zo snel mogelijk bij aankomst, setup, snelle geluidscontrole en tuning af. Twee sipjes koffie, en speel. Ik kwam niet om een ​​kleine tafel naast mij voor de ebow te zetten. En met de Ebow op de juiste plek op de gitaar in de middelste vlucht is het slecht op zijn best ...

    Geniet!

  2. #2

    Standaard

    Heroes instrumentaal? Lastig. Het is tenslotte een eenvoudig recht toe recht aan nummer met weinig melodie in de begeleiding. De herkenbaarheid wordt volgens mij door 2 factoren bepaald: De zangmelodie en het ebow effect. Beiden hoor ik in jouw interpretatie voorbij komen, waarbij die "akoestische" ebow voor een verrassing zorgt. Leuk gedaan!
    Toch is het feest der herkenning voor mij wat te beperkt. Misschien was het wat dat betreft beter geweest om met die ebow te beginnen net als het origineel, maar ik snap dat je die troef niet meteen wil uitspelen.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #3

    Standaard

    voor mijn gevoel gaat ie net ff te snel
    majaa die verkeerstoringen he , after datte will je wel ff gassen

  4. #4

    Standaard

    Thanks! Te snel? Zal hem nog eens vergelijken met een eerdere opname. Maar hij is ook bedoeld voor net wat meer oomph na wat rustige stukken. De verklaring is appreciated! Dik drie uur doen over een rit die normaal in anderhalf uur of minder kan is gewoon niet leuk meer. En al helemaal als je op weg bent naar een optreden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top