Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Mooie gitaar, volgens mij heeft er in de Gitarre & Bass een test gestaan van exact dit model in deze kleur. Sterker nog, de gitaar stond op de voorkant afgebeeld als ik me goed herinner. De test moet te downloaden zijn van hun site maar kan goed zijn dat ik het betreffende blad nog hier heb liggen. Als je daar belang bij hebt zal ik even kijken.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Ben ik serieus wel in geïnteresseerd!! Als je hem nog hebt, heel graag! Zal vanavond ook eens even googlen of ik het artikel kan vinden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Erg mooie gitaar en volgens mij ook een prima deal!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Ben ik serieus wel in geïnteresseerd!! Als je hem nog hebt, heel graag! Zal vanavond ook eens even googlen of ik het artikel kan vinden.
    Via hun site kun je zoeken en oudere artikelen zijn gratis. Ik kijk even, als ik hem vind pm ik je om hem op te sturen.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Ik heb de gitaar inmiddels wat uitvoeriger bekeken en getest. Mijn Gibson Les Paul die ik niet lang geleden heb gekocht heb ik weer verkocht om deze gitaar aan de collectie te kunnen toevoegen. Ik had verwacht er een beetje spijt van te krijgen, maar ik mis de Les Paul totaal niet. Deze Dean voelt gewoon echt als 'thuis'. Ik heb liefde gevonden die de 'perfecte' Gibson Les Paul met al zijn mogelijkheden me niet kon geven. De hals voelt zeer smooth aan en het halsprofiel ligt gewoon echt perfect in de handen. Het geluid is modern. Zeer sprankelende clean tones op de neck pick-up en crispy op de brug. Enige wat me iets tegen staat is dat de midden stand out of phase is en dat de tuners zijn vervangen door mat-grijze locking tuners. Werken perfect, maar oerlelijk. Kunnen dus wellicht nog eens worden vervangen. De gitaar toont wel wat gebruikssporen, maar goed, gezien de leeftijd van bijna 15 jaar kijk ik daar wel over heen. Wat me ook erg bevalt is het ebony fretboard. Voelt voor mij persoonlijk beter aan dan Rosewood en ziet er erg mooi uit i.c.m. de inlays. Voor de relatief kleine prijs met inbegrip van een fraaie donkerbruine luxe koffer, kan ik me nauwelijks iets beters wensen. Oftewel, dit is waarschijnlijk een blijvertje.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    wow, mooie top !

    btw Dean heeft volgens mij een tijdje hele slechte schakelaars gehad, ik heb er 3 gehad waarbij de brug positie ook regelmatig weg viel en ik heb de electronica volledig moeten vervangen (alles doorgemeten en het had gewoon moeten werken)
    mocht je nog een backup willen dan zou je ook eens naar de 2e hands japanse deans moeten kijken, die hebben solid tops, ebben toets, custom dimarzio pickups en voelen qua neckprofiel het zelfde als de US versie maar zijn 2e hands nog goedkoper
    dit is die van mij en dat is ook een blijvertje
    life sucks and then you die

  6. #16
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Super top en gave afwerking. Dit model kan me altijd 'net niet' bekoren, terwijl het er perfect afgewerkt uitziet. De gekozen hardware past perfect bij de top en bij de gitaar. Mooi hoor!
    Gezocht: Ibanez DE7

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    ...Tijdens het testen kwam ik er achter dat de middelste stand van de switch een eigenaardig geluid gaf. Het geluid is zachter en lijkt op een out-of-phase single coil achtig geluid. Hier moet ik nog even naar kijken...
    Even naar Reichenbach in Zwolle.
    Mooie gitaar! Top deal!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turboblues Bekijk bericht
    Even naar Reichenbach in Zwolle.
    Hahahaha over mijn lijk!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Mooi instrument zeg, plezier der op!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top