Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Nieuwe gitaar

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Let even op de halsdikte en de afstand tussen de snaren. Blueridge - fijne gitaren hoor - is op veel modellen vrij narrow.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Junior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2015
    Locatie
    purmerend
    Berichten
    15

    Standaard

    Hoi Gitaristen,

    Ben nog steeds op zoektocht Ik heb even wat te leen gekregen om te proberen een Martin dxr1 dreadnought en een Ovation, allebei niet mijn gitaar. Gisteren in Amsterdam bij Harry Saxioni geweest, daar verkopen ze Aestman en Richwood hand gemaakt zeggen ze. Heeft iemand daar ervaring mee? Dan nog een vraagje ze hebben het in de winkel over een massieve gitaar, maar die is wel gevoelig voor temp., vocht hoe bang moet je dan worden? Dan misschien een gelamineerde? Mvg Maikel

  3. #13
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Je moet helemaal niet bang worden van massieve bovenbladen :-) Dat is gewoon hoe het hoort, gelamineerde bovenbladen zijn een budgetoplossing, alhoewel ze soms ook nog redelijk klinken. Bij enigszins normale omstandigheden gaat er niet snel iets fout tgv vocht; eerder tgv droogte in de winter tgv centrale verwarming maar ook dat heb ik zelf nog niet meegemaakt, het klimaat is hier gewoon gematigd en daardoor zit je niet wekenlang in kurk- en vriesdroge omstandigheden. Richwood handgemaakt lijkt me sterk, dat is een budgetmerk. Eastwood heeft een goede naam, goede kwaliteit-prijsverhouding.

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2015
    Locatie
    purmerend
    Berichten
    15

    Standaard

    Oke dank je wel voor reactie.
    Ik krijg van de week een martin te leen een ooom model geen idee afwachten

  5. #15
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Aha, dan krijg gelijk een goede referentie!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top