Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 184
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Maar heb je dat ding nu en hoe klinkt 'ie....??

  2. #72

    Standaard

    Nope. Geen NUX studio hier. Kan ook niet want is nog niet uit.

    Wel sinds 1 week de Mooer GE200. Sinds afgelopen weekend na het kiezen van favoriete IR via Cubase eindelijk een basis patch kunnen samenstellen waar ik eigenlijk best wel tevreden over ben met zelfs enig dynamisch poweramp gevoel.

    Blijft modeling dus blijft het (naar mijn mening) verre van het echte buizen/cab werk. Maar voor thuis met koptelefoon is dit een handzame oplossing met heel veel mogelijkheden voor maar 260 Euries.

    De eerste indruk is goed maar pas over een aantal weken besluit ik of de GE200 blijft of het pand moet verlaten.
    Laatst gewijzigd door herrieman; 17 januari 2018 om 20:11
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    The MAP for the SS-5 Solid Studio IR & Power Amp simulator is $199.
    Da's wel aan de prijs, maar ook wel weer wat ik verwacht had.

  4. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Nope. Geen NUX studio hier. Kan ook niet want is nog niet uit.

    Wel sinds 1 week de Mooer GE200. Sinds afgelopen weekend na het kiezen van favoriete IR via Cubase eindelijk een basis patch kunnen samenstellen waar ik eigenlijk best wel tevreden over ben met zelfs enig dynamisch poweramp gevoel.

    Blijft modeling dus blijft het (naar mijn mening) verre van het echte buizen/cab werk. Maar voor thuis met koptelefoon is dit een handzame oplossing met heel veel mogelijkheden voor maar 260 Euries.

    De eerste indruk is goed maar pas over een aantal weken besluit ik of de GE200 blijft of het pand moet verlaten.
    Ook met de GE200 blijf ik vechten om een warm en juicy geluid te krijgen. Het geluid blijft korrelig, koud en weinig organisch ondanks het laden van mijn 10 IR favorieten. Zojuist besloten dat de Mooer retour gaat.

    De beproefde setup van Friedman BE-OD (pre-amp) in de Zoom MS-50 (poweramp, cab, PEQ en effecten) klinkt en speelt stukken lekkerder via de koptelefoon.
    Laatst gewijzigd door herrieman; 23 januari 2018 om 14:25
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik denk dat ik een Truetone 1 Spot Pro CS6 ga kopen voor mijn mini-bordje, en laat die nou een 12V@200mA-uitgang hebben! Ik dus snel kijken wat de Mooer Radar nodig heeft: 12V@300mA.

  6. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik denk dat ik een Truetone 1 Spot Pro CS6 ga kopen voor mijn mini-bordje, en laat die nou een 12V@200mA-uitgang hebben! Ik dus snel kijken wat de Mooer Radar nodig heeft: 12V@300mA.
    Ja, maar dit zeggen ze bij Truetone over de CS serie:

    A major benefit of using a switching power supply is that it can handle far more current (power being pulled out of it) than any transformer-based power supply. Although we had to put power rating labels on each output to satisfy certification agencies (yes, we actually certified these, unlike most companies), the outputs can generally handle far more than the label shows. For example, you can connect a 300mA pedal to a 200mA output, without causing any problems. With a transformer-based power supply, you can’t get away with that. The important thing is to not exceed the total of all the labels.
    En dat klopt ook met mijn ervaring. Ik heb een CS12 en al heel lang is mijn Neo Mini Vent aangesloten op een 100mA uitgang van 12V (met reverse polarity kabel). Werkt prima, maar laatst las ik dat een Mini Vent in feite zo'n 300mA zou moeten krijgen. Daar begreep ik dus niets van totdat ik deze discussie tegenkwam op het Gear Page forum waar o.a. een techneut van Truetone een en ander (nogal langdradig) uitlegt.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Tnx! Ik had dat vanavond ook al soort van gevonden, maar dit is een dubbele bevestiging!

    Dus dan maar even een vergelijking tussen de Nux en de Mooer afwachten

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Ook met de GE200 blijf ik vechten om een warm en juicy geluid te krijgen. Het geluid blijft korrelig, koud en weinig organisch ondanks het laden van mijn 10 IR favorieten. Zojuist besloten dat de Mooer retour gaat.

    De beproefde setup van Friedman BE-OD (pre-amp) in de Zoom MS-50 (poweramp, cab, PEQ en effecten) klinkt en speelt stukken lekkerder via de koptelefoon.
    Heb je tips voor een poweramp simulatie uit de MS50?
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  9. #79
    Laatst gewijzigd door herrieman; 7 februari 2018 om 15:26
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  10. #80

    Standaard

    Een update en Mac Editor voor de Mooer Radar.
    Zou KA dat in China geregeld hebben? (Koning Alex)

    There's a new update for RADAR which will upgrade the maximum IR sample length to 23.3ms (1024 points)
    AND!!!! Finally a full version of MOOER STUDIO for RADAR for all the Mac users.
    Download your new software now at:
    http://www.mooeraudio.com/?FirmwareUpdate.html
    Instructions available at
    http://www.mooeraudio.com/?product/201709227917.html
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top