Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 184
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat is toch wel een beetje jammer, dat vind je maar op weinig bordjes terug. Wat zou de NUX nodig hebben?
    Die heeft 9 volt nodig. Aantal ampere ? En (ik hoop stereo) headphone out.
    De specs en aansluitmogelijkheden zijn van de Nux Solid Studio ook een stuk sterker.
    Dus ja ook ik sta in de wacht ;-)

    Foto JoeTroep
    https://www.facebook.com/nuxeffect/p...type=3&theater
    Laatst gewijzigd door herrieman; 6 november 2017 om 17:48
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Het lijkt me een leuk ding die solid studio. Is er al enige indicatie van de prijs?

    Ik begrijp overigens niet goed waarom er voetschakelaars op zitten. Alsof je hem de hele tijd gaat zitten in- en uitschakelen tijdens een optreden. Als je er nou nog mee door de presets zou kunnen scrollen dan kan ik het nog wel begrijpen maar anders niet echt...
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    De mooer GE-200 fx-processor met ingebouwd IR-responses. Prijs waarschijnlijk 250 euro.

    http://www.musicradar.com/news/mooer...ts-price-range
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    De mooer GE-200 fx-processor met ingebouwd IR-responses. Prijs waarschijnlijk 250 euro.

    http://www.musicradar.com/news/mooer...ts-price-range
    Veel overbodige zooi om die alleen maar als IR-reponse loader te gebruiken.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ja, misschien wel. Mij lijkt het een hele leuke desktop interface als je snel effen wat ideetjes wil opnemen op de PC of laptop..
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  6. #16

    Standaard

    Zojuist bericht van NUX gekregen. De introductie van de NUX Super Studio op de westerse markt is gepland tijden de NAMM in januari.

    Dus ik denk dat ik met een komende kortingsactie bij de Bax eerst maar eens de Mooer Radar ga testen. Kunnen we tzt altijd nog de Radar ruilen.

    De Mooer Ge-200 is inderdaad voor diegene die net hun modeling spullen verkocht hebben en/of die iets simpels voor thuis zoeken. Wel nog even afwachten hoe het klinkt omdat er geen poweramp modeling in zit.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Het was natuurlijk wachten op de eerst budget multi fx met IR-response loader; die ontwikkeling zat er al lang aan te komen. Maar leuk dat ie er nu is. Hopelijk volgen de andere producenten nu ook snel. Ik verwacht dat de volgende generatie Zoom processors het ook wel zullen hebben. Over een paar jaar hebben Zoom, Digitech en Boss ook het niveau van Axefx, voor 250 euro of zo. Ik ben benieuwd. Het worden leuke tijden voor de gitarist.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  8. #18

    Standaard

    Ik speel thuis middels de computer al enkele jaren met cabinet en reverb Impulse Responses en hoewel dit soort IR loader pedalen op het oog leuk en praktisch lijken vind ik de specs nog niet goed genoeg! Ik wacht op een IR loader die IR met een samplerate van 96Khz / 24 bits zonder problemen kan verwerken met daarbij een goede AD/DA convertor en daarnaast de mogelijkheid twee IR parallel (mono in - stereo uit) in te laden zou helemaal top zijn. De kwalitatief beste is nog steeds de Two Notes Cab maar ik heb geduld...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik wacht op 1) een IR loader die IR met een samplerate van 96Khz / 24 bits zonder problemen kan verwerken met daarbij 2) een goede AD/DA convertor en daarnaast 3) de mogelijkheid twee IR parallel (mono in - stereo uit) in te laden zou helemaal top zijn.
    1) Dat hoor ik toch niet.
    2) Die weer wel, maar de kwaliteit van "slechte" converters is anno 2017 wel een stuk beter dan de "goede" van vroeger.
    3) Dat lijkt me wel weer leuk!

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    1) Dat hoor ik toch niet.
    2) Die weer wel, maar de kwaliteit van "slechte" converters is anno 2017 wel een stuk beter dan de "goede" van vroeger.
    3) Dat lijkt me wel weer leuk!
    1) Dat zal je nog verbazen :-)
    2) Ik verwacht eerlijk gezegd geen high-end convertors in de Mooer of Nux IR loaders.
    3) Thuis gebruik ik vaak een twee microfoon opstelling, dus bijvoorbeeld een SM57 met een Royer 121. Deze blend ik dan samen tot de sound die ik wil horen. Soms ook twee verschillende cabs. Maar dit vraagt extra rekenkracht maar zeker niet onmogelijk lijkt mij. Ik hoop op Strymon maar weet niet of die zich hier aan gaan wagen :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top