Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 181 t/m 184 van 184
  1. #181
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik heb die power amp ook uit staan, een beetje teveel van het goeie icm m'n Splawn. De eq in Torpedo Remote heb ik tot nu toe ook nog niet echt gebruikt. Toevallig in deze brakke eerste opname wel alleen het laag iets aangepast, maar dat was me niet te doen om het boomy vanuit de monitoren te temperen. Reaper moet ik me ook 's wat meer op inleren. Dit was in de gauwigheid opgenomen met Audacity, om het mezelf even niet te moeilijk te maken. Ik heb in ieder geval nog een hoop te leren. Moet wel zeggen dat dat Torpedo Remote me wel erg goed bevalt. Eigenlijk een afgeslankte WoS, maar dat vind ik juist wel fijn en bovendien krijg je er een hoop IR's voor terug. Ik vind het in ieder geval al erg tof dat het echt klinkt alsof er een ouwe Marshall stevig over z'n nek gaat. Het mag alleen nog wel iets strakker en gladder.

  2. #182
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Sodeju, heb wat gratis IR's gevonden en met name de Bogner IR's zijn echt te gek! En inderdaad, de modder is weg, zoals ik al vermoedde, dus ik moet echt 's gaan oefenen met het plaatsen van de mics. Hier de gratis IR's: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...Ot88A/viewform

  3. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Sodeju, heb wat gratis IR's gevonden en met name de Bogner IR's zijn echt te gek! En inderdaad, de modder is weg, zoals ik al vermoedde, dus ik moet echt 's gaan oefenen met het plaatsen van de mics. Hier de gratis IR's: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...Ot88A/viewform
    Fijn dat je deze informatie ook met ons wil delen. Wordt zeer gewaardeerd en ik ga ze morgen ook even uitproberen ;-)

  4. #184
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    You're welcome. Ik vond ze te goed om niet te delen. De Mesa cabs doen het ook erg goed met mijn setup. En je kunt ook kiezen tussen welke speaker en de twee verschillende mic posities per speakerkeuze.

    Misschien een leuk ideetje om een topic te openen waar mensen IR's kunnen delen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top