Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 34 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 338
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ja ik bestel ook niet zo maar ff, maar ging laatst naar een fysieke winkel vragen of ze een gitaar wilden laten komen om uit te testen; werd me subtiel duidelijk gemaakt dat ik m beter gewoon kon bestellen..
    Da's vaak het omgekeerde inmiddels, de winkel heeft een item niet, maar online kun je 'm laten komen, testen en eventueel terug sturen.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Heeft er iemand goede of slechte ervaringen bij gear4music? Daar kost ie nl maar liefst 200€ minder!
    Heb bij Bax shop gevraagd of ze deze prijs zouden kunnen volgen. Niet dus. Ze doen er zelfs geen 1€ af!
    Kris

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Sorry, geen ervaring met hun.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Met hun wat?

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Da's vaak het omgekeerde inmiddels, de winkel heeft een item niet, maar online kun je 'm laten komen, testen en eventueel terug sturen.
    Wat ik nog jammerderder vind is dat winkels spullen waar ze geen dealer van zijn simpelweg ook niet kunnen leveren. Jammer, omdat ik zo dus niet kan kopen wat ik wil, bij een zaak die ik een warm hart toedraag.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Pfff, hier in de buurt zijn geen (muziek)zaken meer die ik een warm hart toe draag. Vandaar dat ik naar de dozenschuivers ga en dan ook meteen de beste prijs voor mijn eigen portemonee zoek.
    En het verschil vind ik hier wel erg groot!
    Kris

  7. #47

    Standaard

    No offense maar ik vind overigens wel dat je een behoorlijke bias hebt richting de Line6 apparatuur...

    Ik ben daarom wel benieuwd wat voor soort sounds je zou willen bereiken. Ligt de nadruk op clean, oversturing, amp simulatie, effect kwaliteit, gebruikersvriendellijkheid etc.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 8 oktober 2017 om 23:26

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard To Helix or not to Helix

    Goh, eigenlijk in tegendeel... ik ben altijd wat terughoudend geweest waat line6 betreft. Ik heb nu bv ook de GT100 ipv de hd500x juist om die reden.
    Als je nu echter kijkt wat de keuzes zijn in de poel van goeie modellers, dan lijkt me voor mij deze keuze voor de hand liggend. Kemper ligt gewoonweg boven het budget als je het pedalenbord er bij neemt. Axe is me te metal gericht. Clean is deze zeker niet beter dan line6. Headrush is niet slecht, maar line6 heeft én goeie klank, én ongelofeloze mogelijkheden die relatief eenvoudig in te stellen zijn. Ik heb er ook eindeloos video's van gekeken en reviews van gelezen. Lijkt me dan ook de beste keuze voor me.
    Ik speel voornamelijk clean en classic rock...
    Het is vooral de bedoeling om versterker thuis te laten en het ding rechtstreeks in de PA te prikken.
    Kris

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Lijkt me een goede onderbouwing van iemand die zijn vooronderzoek heeft gedaan.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Heeft er iemand goede of slechte ervaringen bij gear4music? Daar kost ie nl maar liefst 200€ minder!
    Heb bij Bax shop gevraagd of ze deze prijs zouden kunnen volgen. Niet dus. Ze doen er zelfs geen 1€ af!
    Hoi Stoffel,

    Hier is vrijdag een helix afgeleverd via Gear4music. Deze was inderdaad daar besteld vanwege het grote prijsverschil tegenover de meeste anderen. T was voor mij de eerste keer dat ik via hun iets bestelde.
    De bestelling is donderdag ochtend doorgegeven en vrijdag middag was hij er al.

    De mensen van Gear4music waren erg vriendelijk en behulpzaam over de telefoon, het pakketje is in perfecte staat afgeleverd, en in een record tempo dus van mij is deze van harte aan te bevelen.

    Het is hier een druk weekend geweest dus over de helix zelf kan ik nog niet veel zeggen, de testrit begint vandaag pas.

    Ik zou deze ook vooral gebruiken voor (classic) rock.
    Ik heb wel al wat ervaring met modellers (pod hd500 pod x3, en diverse gt's van boss), en ik kan onderschrijven wat er reeds gezegd is in de reacties hiervoor, je kan er echt wel goede sounds uit halen maar het vergt echt wel wat tijd.

    mvg D

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top