Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 34 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 338
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Helemaal eens. Maar ik denk dat ik achteraf spijt zou hebben niet de full version gekocht te hebben.
    Ook eens wat Fred betreft. Ik maak me ook geen illusies en besef wel dat het een tijdje zal duren voordat ik er echt een echt lekker geluid uit zal krijgen dat helemaal naar mijn zin is.
    Maar de zoektocht naar dat geluid is part of the fun!
    Kris

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Of het nou Kemper, Fractal of Helix is, als je er uiteindelijk geen goed geluid uit kan krijgen, ligt het vooral aan jezelf

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Klopt. Maar met de ene zal het mss makkelijker zijn dan met de andere.
    Ik kan er naast zijn, maar ik vermoed dat de Kemper zowat recht uit de doos vrij bruikbaar is, terwijl er met eender welk ander toestel meer gezocht moet worden naar de juiste settings.
    Kris

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Hoewel je dus geen discussie omtrent de kemper wou, kan ik je stelling hieromtrent wel bevestigen.

  5. #35

    Standaard

    Toen ik druk was met de band en aan een nieuwe fx bak moest, zette ik eerst wat basissounds neer met wat varianten. Nu ik weer tijd heb ben ik lekker aan het klooien met modulatie fx waarvan ik 1 of 2 parameters met het expressie pedaal bedien, en alles time based natuurlijk, fijn hoor
    Ook een soort Vai soundje gevonden met een 7 in de harmonizer.
    Met de Helix zou ik op moeten passen niet te verzuipen in de mogelijkheden denk ik.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard To Helix or not to Helix

    Vandaag nog eens gaan testen.... helaas nog niet overtuigd!
    De headrush is belachelijk makkelijk te bedienen maar klonk wat dof... niet slecht, maar geen 'vol' geluid.
    De helix klink clean voller, maar alles anders dan clean kreeg me niet echt warm.
    Ik vermoed dat dat een kwestie van tweaken is, maar toch...
    De mogelijkheden spreken me echter wel aan. Zoals bijvoorbeeld de in-ear door een aparte lijn met enkele effecten er op...
    Ik weet dat ik geen kemperverhaal wilde, maar 'k zou 'm toch wel eens willen uittesten. Helaas is de shop waar ik vandaag was geen dealer meer...
    Kris

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Vandaag nog eens gaan testen.... helaas nog niet overtuigd!
    De headrush is belachelijk makkelijk te bedienen maar klonk wat dof... niet slecht, maar geen 'vol' geluid.
    De helix klink clean voller, maar alles anders dan clean kreeg me niet echt warm.
    Ik vermoed dat dat een kwestie van tweaken is, maar toch...
    De mogelijkheden spreken me echter wel aan. Zoals bijvoorbeeld de in-ear door een aparte lijn met enkele effecten er op...
    Ik weet dat ik geen kemperverhaal wilde, maar 'k zou 'm toch wel eens willen uittesten. Helaas is de shop waar ik vandaag was geen dealer meer...
    Ik denk echt dat je zo'n apparaat een tijdje (week?) thuis moet hebben om er echt de juiste indruk van te kunnen krijgen.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik denk echt dat je zo'n apparaat een tijdje (week?) thuis moet hebben om er echt de juiste indruk van te kunnen krijgen.
    Dat is ongetwijfeld zo, en ik zou'm kunnen bestellen met oog op terugleveren als ie me nie bevalt. Maar om één of andere reden zit ik zo niet in elkaar. Misschien moet ik dat maar eens herzien....
    Kris

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap precies wat jij bedoelt, zo zie ik het ook. Toch zou ik jouw visie herzien. Dit soort apparaten zijn domweg te complex om effe uit te testen.

  10. #40

    Standaard

    Ja ik bestel ook niet zo maar ff, maar ging laatst naar een fysieke winkel vragen of ze een gitaar wilden laten komen om uit te testen; werd me subtiel duidelijk gemaakt dat ik m beter gewoon kon bestellen..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top