Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 34 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 338
  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nou inderdaad, want je gitaarskills zijn prima en orde, en je recording skills idd ook! Klinkt lekker!
    Inderdaad, niks mis mee hoor. Ik durf mijn gepiel hier zelfs niet posten.
    Ik ben sinds een maand of 2 ook de trotse bezitter van een Helix floor, en ben er nog altijd blij mee! Zeker de snapshots zijn ook een leuke extra. Zeker uitproberen!
    Kris

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    De snapshots zijn inderdaad echt super handig.
    Je kan zo een hele rig bouwen binnen één enkele patch.
    Die nieuwe delay van de laatste update vind ik ook super.

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Snapshots is toch dat je wel dezelfde effecten in dezelfd volgorde hebt maar met één voetpedaal één of meerdere settings van één of meerdere van die effecten kunt veranderen?

  4. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nou ja, als je aangeeft welk genre je speelt, kan ik wel wat tips geven?
    Laat maar horen, zeker welkom!
    Ik speel voornamelijk pop, rock (Toto) en in de worship hoek. Dus van clean tot stevige rock met veel ambience.

    Hier mijn eerste poging voor een rock/lead sound:
    https://soundcloud.com/timo-hol/line...l-lead/s-7EUtU.

    bij gebruik van de USB opname verlies je toch iets hoog/sprankeling heb ik de indruk, of ligt dat aan mij?

  5. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Snapshots is toch dat je wel dezelfde effecten in dezelfd volgorde hebt maar met één voetpedaal één of meerdere settings van één of meerdere van die effecten kunt veranderen?
    Met snapshots kun je met 1 druk op de knop instellen welke blocks in je effect stain worden aan- of uitgezet.
    Daarom heb ik binnen deze patch 2 amps en IR's zitten - een clean en een drive amp.
    En ik dacht te zien dat je de zelfs andere instellingen voor hetzelfde block per snapshot kan hebben? Klopt dat?
    Laatst gewijzigd door Timotio; 5 februari 2018 om 23:42

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    ja dat klopt, je kan voor elke snapshot alle instellingen van zowel de amps als effecten als ir's enz veranderen.

    Klinkt super goed Timotio, welke ir's gebruik je zoal?

  7. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    ja dat klopt, je kan voor elke snapshot alle instellingen van zowel de amps als effecten als ir's enz veranderen.

    Klinkt super goed Timotio, welke ir's gebruik je zoal?
    Thanks!
    Ik heb de Helix net een paar dagen, dus ben nog erg aan het zoeken.

    Dit is een Ownhammer IR van hun gratis Mesa V60 pack, kun je op hun website downloaden.
    Is de "OH 412 MES-ST V60 SP2-05" om precies te zijn.

    Heb daarnaast een V30 IR pack gekocht van Joey Sturgis. Even mee gaan stoeien.
    Eerste indruk is dat ze iets meer detail/helderheid hebben dan de gratis Ownhammers, maar ook iets dunner klinken.

  8. #148
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    ja die mesa v60 van ownhammer heb ik ook.
    De betaal ir's van ownhammer zouden erg goed zijn heb ik vaak horen zeggen, vooral voor de zwaardere genres.
    Ik heb wel de deluxe reverb 112 van hun en die is echt erg goed. Zijn echt ziek veel verschillende files per ir bij hun.
    Ik gebruik er ook wel vaak van 3sigma audio. Deze zijn ook erg goed, alleen iets minder keuzes binnen een ir pack.

    Over de ir's van celestion hoor ik ook erg goede dingen vertellen.

    Joey Sturgis moet ik eens opzoeken, die ken ik niet.

  9. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    ja die mesa v60 van ownhammer heb ik ook.
    De betaal ir's van ownhammer zouden erg goed zijn heb ik vaak horen zeggen, vooral voor de zwaardere genres.
    Ik heb wel de deluxe reverb 112 van hun en die is echt erg goed. Zijn echt ziek veel verschillende files per ir bij hun.
    Ik gebruik er ook wel vaak van 3sigma audio. Deze zijn ook erg goed, alleen iets minder keuzes binnen een ir pack.

    Over de ir's van celestion hoor ik ook erg goede dingen vertellen.

    Joey Sturgis moet ik eens opzoeken, die ken ik niet.
    Zit er kwaliteitsverschil tussen de gratis en betaalde versies? Dan moet ik zeker er ff naar kijken!
    En het zijn er inderdaad heel veel, iets met bomen en bos...
    Zou handig zijn als er wat meer in pasten dan 128 wat dat betreft :P.

    Ik kende Joey Sturgis ook niet, puur op google gezocht en de sprong genomen.
    Moet nog bepalen of het z'n geld waard blijkt voor mij, wat meer testen nog.
    Linkje:
    https://joeysturgistones.com/collect...-response-pack

  10. #150
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Ik weet niet of er eigenlijk een verschil is tussen de gratis en de koop versies, ik vermoed dat degenen die betaald moeten worden toch wel hun betere zijn.
    Maar het zijn inderdaad immens veel files waar je per ir uit kan kiezen, de quick starts zijn altijd handig als je het niet meer weet.

    Ja ik vind dat ze bij line6 een beetje royaler hadden mogen zijn met de slots voor ir's eigenlijk, maar ja zoveel te meer keuzes moet je dan weer maken he.

    Als ze allemaal zo goed zijn als de deluxe reverb 112 die ik gekocht heb is het in ieder geval de moeite waard imo.
    Ik hoor erg goede dingen over hun tone core bundel ook dus ik denk dat deze op mijn lijstje gaat komen.
    En een celestion pack ga ik ook eens testen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top