Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Clip on tuners

  1. #1

    Standaard Clip on tuners

    Maar dan zo'n ding voor op de kop van je gitaar, die je bij een buitenoptreden gewoon nog fatsoenlijk kan aflezen...

    Weet iemand met welke dat kan?

    Niet dat je op 1 oktober nog buiten zou moeten spelen... maar als het dan moet wil ik mijn tuner kunnen lezen. Liever geen extra pedaal op de grond. Gaat dus even specifiek om clip on tuners.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Ik denk dat een Korg PC-1 dat ook wel moet kunnen. Anders check even het andere topic van clip on tuners van drie dagen geleden. Er is al heel veel te vinden over die dingen....
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik heb net vandaag de TC Electronics Unitune binnen. Het kleine broertje van de Polytune clip.
    Zeer duidelijk en snel.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #4

    Standaard

    Voor wat het waard is.... ik gebruik de Boston BTU-200 en die is in ieder geval goed af te lezen bij fel licht.
    (speel niet meer buiten gezien mijn leeftijd en stoepranden/krijgertje/verstoppertje wordt niet meer gedaan, maar onder een 60W lamp is het zeer goed af te lezen)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top