Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Ilse's Veranda

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Music Ilse's Veranda

    Ik kijk doorgaans geen muziekprogramma's, maar deze korte serie volg ik tot nu toe wel.
    Met 'Country' heb ik wel raakvlakken, oudere artiesten als Emmylou Harris, Linda Ronstadt, Johnny Cash... maar ook met de puur akoestische bluegrass.
    Ilse de Lange... leuke meid maar ik heb daar muzikaal minder mee, hoewel ze geen slechte zangeres is. Te 'poppy'.
    En dan is er nu een serie waarin ze Nederlandse artiesten 'die iets met Country hebben' in Nashville uitnodigt.
    Aardige fragmenten, er wordt aardig gemusiceerd, bij vlagen interessante onderwerpen en ontmoetingen...

    Maar dan de artiestkeuze: Guus Meeuwis, Barry Hay, Marc-Marie Huijbregts , Douwe Bob (snap ik dan weer wel). Ik begrijp dat Ellen ten Damme (ben ik benieuwd naar) en Kenny B (?) nog gaan komen.
    Bewust geen Waylon denk ik

    Een beetje vreemd programma. Wel aardig, maar na 6 afleveringen is het wel klaar denk ik.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ilse de Lange heeft wel een duidelijke C&W feel en ook die trilling/traan in haar stem. De lui die ze uitnodigt staan net zo dicht bij C&W als Maccie D bij haute cuisine.... sommige nog verder zelfs. Zit vast een heel goed productieteam achter.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Ik ben ook wel liefhebber van countrymuziek. Cash is één van mijn grootste idolen. Ik had dit programma nog niet eerder gezien (valt samen met Expeditie Robinson ), maar gisteren met Douwe Bob, die ik ook wel graag hoor. Dus teruggekeken. Mooie uitzending, met de zoon van Johnny Cash die de oude studio van Cash laat zien. Dat vond ik wel mooi, dat Douwe als Nederlandse singer-songwriter toegang krijgt tot dat soort plekken en de beste muzikanten waar ze mee mogen spelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ilse de Lange heeft wel een duidelijke C&W feel en ook die trilling/traan in haar stem. De lui die ze uitnodigt staan net zo dicht bij C&W als Maccie D bij haute cuisine.... sommige nog verder zelfs. Zit vast een heel goed productieteam achter.
    Misschien maakt dat juist een verrassende dynamiek. Vaak leer je heel andere kanten van mensen zien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top